Интервью

У наших рішеннях важливий не лише економічний ефект, а й соціальна складова

03.11.2016 / 13:40

На вітчизняному ринку GPS-технологій компанії Benish GPS вдалося накопичити величезний досвід розробки та впровадження систем і рішень практично в усіх галузях економіки. Доволі широкий  діапазон безпосередніх споживачів її продуктів — від пересічних українських автолюбителів до великих комерційних структур і державних відомств. Про нові розробки Benish GPS, зокрема й ті, що використовують страхові компанії, розповідає віце-президент Беніш МОШЕ.

фотоВаша компанія — першопрохідник на ринку супутникового моніторингу, а її розробки залишаються найзатребува-нішими в різних сферах життя українського суспільства. Завдяки чому?

Компанія працює в Україні вже понад тринадцять років. Справді, на нашому рахунку чимало розробок, у тому числі й успішні спільні проекти в державному секторі. Саме ми розробляли та впроваджували систему обліку та моніторингу транзитних вантажів для митної служби України, що дає змогу боротися з корупцією і контрабандою, систему моніторингу автомобілів МВС України, співпрацювали з Укрзалізницею, численними державними підприємствами в регіонах. Працюємо ми і з миротворчими місіями, які допомагають сьогодні Україні врегулювати ситуацію на сході країни, прагнучи посилити безпеку їх представників. На понад 400 автомобілів ОБСЄ ми встановили системи GPS-моніторингу, що дозволяють дистанційно контролювати пересування автомобілів, вчасно сповіщаючи про екстрені ситуації. Безперечно, серед наших клієнтів достатньо великий сегмент комерційних підприємств і приватних клієнтів, яких ми дуже цінуємо.

Які розробки вашої компанії користуються підвищеним попитом серед бізнес-структур?

Для комерційного сектору один із найзатребуваніших напрямів — це рішення з моніторингу і дистанційного контролю стану транспортних засобів. Страхові компанії успішно використовують охоронні системи Benish GUARD і впроваджують наше нове рішення зі страхової телематики BE inSURE.

Чому вас зацікавив саме страховий ринок?

Нестабільна ситуація в державі спричинила збільшення кількості викрадень автомобілів. Кількість викрадень автомобілів преміум класу стрімко зросла ще у  2014 р. І страхові підрахували, що вигідніше за свій рахунок установити наш флагманський продукт — систему Benish GUARD, аніж компенсувати кошти за викрадений дорогий автомобіль. Ми вже три роки працюємо з лідерами страхового ринку, які у складі КАСКО на автомобілі LEXUS, BMW, TOYOTA встановлюють клієнтам цю систему, зменшуючи таким чином ризик викрадення. Адже реагування йде не після викрадення, а на початковій стадії.

Наскільки ефективно працює система Benish GUARD?

Модуль управління встановлюється потай і не впливає на роботу електронних систем автомобіля. У салоні авто встановлюється спеціальна клавіатура. Відкривши автомобіль, власник вводить на клавіатурі персональний код захисту. Якщо протягом певного часу не набрати на клавіатурі правильну комбінацію, то спрацює звукова сирена, а потім уже реагує диспетчерський центр Benish GPS, який зв’язується із клієнтом і для з’ясування причини, за необ­хідності блокує автомобіль або викликає поліцію. Більше того, без зазначення цього коду автомобіль взагалі не заведеться. Система також передбачає наявність тривожної кнопки. Вона розроблена як додатковий засіб безпеки, за допомогою якого власник автомобіля може самостійно повідомити про настання тривожної події. Після натискання кнопки диспетчерський центр моментально одержує сигнал і координати місцезнаходження авто. Клієнтові надходить дзвінок, і, за потреби, диспетчер викликає поліцію, швидку допомогу або евакуатор. Крім того, розроблено спеціальний мобільний додаток Olympia Tracking, завдяки якому клієнт безпосередньо може бачити місце розташування автомобіля в реальному часі, історію його пересування і будь-які тривожні події.

Додам лише: щодня до диспетчерського центру надходять сотні дзвінків: наші працівники допомагають автовласникам за різних обставин — від підказок у пересуванні незнайомою місцевістю і до виклику поліції у випадку спроби заволодіння транспортним засобом.

Чому страхові компанії віддають перевагу саме вашим рішенням?

По-перше, це заслуга нашого досвіду роботи на ринку, а по-друге, завдяки високій якості нашого устаткування виробництва Ізраїлю та ЄС. Це також диспетчерський центр, що працює цілодобово, і наш індивідуальний підхід, адже програмні розробки пишуть наші програмісти і, за потреби, щось доопрацьовують, щоб в результаті клієнт одержав рішення «під ключ».

Ми підрахували, що за минулий рік заощадили страховим компаніям до ста мільйонів гривень потенційних збитків. Це вартість тих автомобілів, які не викрали завдяки оперативному реагуванню і нашому сприянню. Адже ми працюємо по всій Україні. І де б не перебував клієнт, у разі настання тривожної події диспетчер у будь-який час доби викличе до цього транспортного засобу наряд місцевої поліції. Якщо машина перебуває за кордоном, система працює при підключенні роумінгу.

У чому полягає унікальність BE inSure?

Ця система вже впроваджується в кількох компаніях для страхування КАСКО. Сутність рішення полягає в тому, що обладнання, що встановлюється в автомобіль, дозволяє фіксувати стиль водіння. Наголошу, що поважаючи право конфіденційності клієнтів, ми розробили обладнання, яке не містить GPS-, GSM-модулів, які реєструють і передають дані про місцезнаходження автомобіля, — устаткування працює в режимі «чорного ящика» і синхронізується з мобільним пристроєм, що передає дані на сервер.

Зараз тариф КАСКО формується з огляду на марку машини, модель, рік випуску тощо, але без урахування, як машина експлуатується. Наше рішення дозволяє звернути увагу на такі аспекти, як швидкісний режим, різкі прискорення, гальмування, повороти тощо. На підставі отриманих даних вираховується бал водіння та індивідуальна знижка на кожного клієнта. Складові її можна побачити через мобільний додаток. Таким чином, водій, включаючись у своєрідну гру, коригує свою манеру водіння, прагнучи збільшити бал і заощадити гроші. В результаті накопичуються більші масиви даних для аналітики: докладна статистика про обороти двигуна, стан заряду акумулятора та інші параметри. У разі аварії клієнт одразу може зареєструвати страховий випадок для звіту з місця ДТП, відправивши e-mail з фото. Також присутня і стрічка новин, яка служить додатковим каналом комунікації страхової компанії зі своїми клієнтами. Зауважу, що в нашому продукті є платформа, а все інше підлаштовується під страхову компанію — від персоналізації і брендування до скорингової моделі.

Таким чином, продукт вигідний усім: страхова зменшує страхові ризики, залучаючи якомога більш надійних і акуратних водіїв, які, зі свого боку, одержують обґрунтовану знижку на КАСКО.

Втім у нашому новому рішенні важливий не лише економічний ефект, а й соціальна складова, адже страхова телематика, крім очевидної вигоди для страховиків і автовласників, стимулює до правильного та дисциплінованого кермування, а значить, до зниження ДТП і зменшення кількості трагедій на автошляхах країни.

Розмову вела Інна ГОЛОВКО

Заказажите доставку онлайн, заполнив форму, или по телефону 044 501 06 30

«Горячии линии»

Дата: 15 декабря, четверг
Время проведения: с 14:00 до 16:00