Интервью

Наші пріоритети — високоякісна, смачна та екологічно чиста молочна продукція

03.11.2016 / 15:30

Якісні молочні продукти ТОВ «Люстдорф», що випускаються під торговими марками «На здоров’я», «Селянське», «Бурьонка», «Смачно Шеф», «Весела Бурьонка» і «Тотоша», давно здобули визнання та прихильність мільйонів споживачів. Компанія є одним із лідерів ринку в Україні та займає міцні позиції у ближньому зарубіжжі.
Генеральний директор ТОВ «Люстдорф» Олександр САМОХВАЛОВ пишається історією підприємства і з упевненістю дивиться у майбутнє.

фотоЯк виникла ідея створити «Люстдорф»?

Компанія у нас молода, в лютому наступного року нам виповниться 20 років. Ідея створити такий бізнес виникла у наших власників, які на той момент займалися, зокрема, і гуртовими продажами молочної продукції. Цікава історія, чому компанію назвали саме «Люстдорф». Позаяк наші засновники — одесити, вони захотіли, щоб у назві підприємства було щось характерне для їх рідного міста. Тому написали кілька назв улюблених місцин Одеси на клаптиках паперу, поклали їх до капелюха і дістали з написом «Люстдорф».

Підприємство — одне з найбільших молокопереробних в Україні. Яких обсягів виробництва досягнуто на сьогодні та як вдається дотримуватись вимог щодо якості продукції?

Коли я прийшов до компанії, вона за рік не виготовляла стільки продукції, скільки зараз випускає за місяць, а це близько 10 тис. тонн. Основна наша продукція — молоко тривалого зберігання (зараз має назву  «ультрапастеризоване»), з виробництва якого, власне, компанія починала. За якістю це найкраще молоко. Також виготовляємо масло, вершки, молоко для дитячого харчування, кисломолочну продукцію, сухе молоко тощо.

Наразі асортимент ТОВ «Люст­дорф» складається з понад 90 найменувань молочної продукції, що випускаються під широко відомими та популярними серед споживачів торговими марками. Компанія має представництва у Києві, Одесі, Львові, ­Дніпрі, Харкові, Запоріжжі, Він­ниці, Кривому Розі, Миколаєві, Херсоні та Луцьку. Розвинута дистриб’юторська мережа дає змогу зробити високоякісну молочну продукцію доступною всім мешканцям країни.

Сьогодні на підприємстві працює понад 1 500 співробітників. Наші виробничі потужності розташовані в екологічно чистій Він­ницькій області і забезпечуються сировиною, зібраною у більш ніж 50 фермерських господарствах регіону. Це дає змогу переробляти близько 400 тонн високоякісного молока на добу з використанням передової технології високотемпературного імпульсу (UHT-технологія).

Взагалі в Україні наразі вироб­ляється близько 10,5 млн  тонн молока на рік. Лише близько 20 — 25 % з них — на великих фермах, де є відповідний ветеринарний нагляд за худобою. До того ж молоко після доїння потрібно швидко охолодити до температури 4 — 5 °С, щоб у ньому не розвилося надмірної кількості бактерій. Тільки тоді його можна транспортувати. Через те наша компанія працює виключно з перевіреними великими фермами, позаяк гарантувати відповідний технологічний процес маленькі домашні господарства просто не в змозі.

Наші споживачі завжди впевнені в тому, що молочна продукція компанії «Люстдорф» — це найвища якість і гарантія безпеки їх здоров’я.

Які інновації використовуєте у процесі виробництва?

Щоб зберегти корисні властивості молока (джерело вітамінів A, B1, B2, D, C, кальцію, білків, жирів, вуглеводів) та продовжити строк його придатності, на підприємстві використовуються лише найсучасніші технології оброблення екологічно чистого, свіжозібраного молока.

Протягом двох годин молочна сировина доставляється на виробництво. За виконанням цієї умови в компанії слідкують з особливою пильністю, оскільки саме впродовж цього часу молоко зберігає свої природні бактерицидні властивості.

Доставлене на завод молоко без зволікання спрямовується на переробку, в процесі якої застосовуються виключно передові технології.

Компанія «Люстдорф» у виробництві використовує інноваційну технологію високотемпературного імпульсу. Протягом лише 2 — 4 секунд молоко піддається тепловому імпульсу температурою 137 °С, після чого так само швидко охолоджується до температури 25 °С. 

Потім оброблене молоко розливають в асептичну упаковку «Тетра Пак», що складається з шести різних шарів, зокрема картону, поліетилену та фольги. Вона захищає продукт від впливу повітря та світла, які спричиняють передчасне скисання молока. 

Ця прогресивна технологія дає змогу знищити бактерії і при цьому не позначається на більш термостійких вітамінах та мікроелементах. Саме тому ультрапастеризоване молоко може зберігатися у закритому пакеті до шести місяців.

Друга інновація, яку запровадила компанія, — це технологія оброблення сировини парою. У молоко під високим тиском (4 бари) впорскується пара, яка миттєво підіймає температуру продукту до 140 °С, після чого через кілька секунд його так само швидко охолоджують до 20 °С без контакту з повітрям та світлом.

Ця технологія дає змогу м’яко очистити молоко від шкідливих бактерій, максимально зберегти користь продукту та його ніжний, приємний смак без присмаку кип’ятіння.

Наші спеціалісти постійно перебувають у пошуку нових покращених технологій оброблення молока. Тому споживачі завжди можуть бути впевнені у відмінній якості всіх продуктів компанії «Люстдорф». 

До яких країн експортуєте продукцію та чи складно проходити процес відповідної сертифікації?

Якість продукції «Люстдорф» підтверджено міжнародними сер­ти­фікатами ІSO, НАССР. Саме стабільність щодо якості продукту стала своєрідною візитівкою компанії.

У нас є так званий єврономер, який дає змогу реалізовувати нашу продукцію в країнах Євросоюзу. Щоправда, ми цим правом поки що не скористались. А взагалі експортуємо продукцію до близько 20 країн, зокрема Молдови, Грузії, Азербайджану, Туркменістану, Лівії, ОАЕ та інших.

«Люстдорф» — один із великих платників податків в Україні. Оцініть податкову систему держави. Чи маєте побажання щодо вдосконалення Податкового кодексу?

У Вінницькій області наше підприємство — один із найбільших платників податків. З часом у нас вибудувались нормальні робочі відносини з податковою. Нас весь час контролювала податкова служба м. Іллінці, що на Вінниччині. Зараз нас перевели до Центрального офісу великих платників податків у Києві. Як на мене, це дещо додало організаційних незручностей. Довідки, звіти, консультації тощо — тепер за 300 кілометрів від нас.

Вважаю, якщо ми в рамках децентралізації передаємо більше прав на місця, то це повинно стосуватись і податкової. Хотілося б також поліпшення системи адміністрування податків у частині впровадження інноваційних підходів, електронних сервісів у обслуговуванні платників податків.

Які плани щодо розвитку бізнесу маєте на найближчий час?

Зараз працюємо над розширенням асортименту — півтора року тому почали випускати кисломолочну продукцію: кефір, йогурт, ряжанку, сметану. Наразі вийшли на рівень близько 1 тис. тонн такої продукції на місяць, але не встигаємо задовольняти всі заявки від торговельних мереж, з якими співпрацюємо.

З гордістю можу сказати, що наше підприємство — єдине в Україні, де при виробництві кисломолочних продуктів не використовуються стабілізаційні системи. Фруктові наповнювачі в наших йогуртах теж лише натуральні.

Ми безперервно займаємося пошуком нових технологій виробництва, розробляємо нові види продукції, що не мають аналогів на вітчизняному ринку, для того, щоб задовольнити потреби кожного споживача у високоякісній, смачній та здоровій молочній продукції.

ДОВІДКА
Одним із головних факторів, що впливає на якість готового продукту, є якість сировини. Уся продукція «Люстдорф» виготовляється з молока вищого ґатунку (жирність не менше 3,4 %, вміст білка — не менше 3,0 %), зібраного у кращих фермерських господарствах Поділля та Полісся.

 

Розмову вів Сергій СОБУЦЬКИЙ

Заказажите доставку онлайн, заполнив форму, или по телефону 044 501 06 30

«Горячии линии»

Дата: 15 декабря, четверг
Время проведения: с 14:00 до 16:00