Интервью

Олексій Муровцев: «Міжгалузева консолідація — новий тренд у В2В-сегменті»

21.12.2016 / 10:40

У період економічної нестабільності та враховуючи тенденцію швидкої глобалізації, більшості компаній доводиться шукати інноваційні підходи для оптимізації свого бізнесу, розширення долі на ринку та залучення нових клієнтів, впровадження інноваційних технологій для операційних та маркетингових цілей, покращення якості сервісу та пропозицій.
Одним із провідний постачальників IT-рішень для глобальної індустрії туризму та подорожей є компанія  Amadeus.

фотоНаша робота зосереджена саме у В2В-сегменті. Ми є своєрідною сполучною ланкою між усіма учасниками тревел-галузі: аеропортами, авіакомпаніями, туристичними агенціями та операторами, готелями, залізничними дорогами, страховими компаніями, десятками круїзних та паромних компаній та компаній, що надають послуги трансферів на автомобілі в оренду.

Працюючи на такому динамічному ринку, як туристичний, важливо оцінювати не лише реалії сьогодення, а й слідкувати за актуальними світовими трендами, на основі яких ми розробляємо нові технологічні рішення.

В арсеналі Amadeus — досвід втілення успішних інновацій у компаніях по всьому світу, кейси, які започаткували тренди та стали прикладом для наслідування. Так, нещодавно найбільший український авіаперевізник «Міжнародні Авіалінії України» інтегрував платформу Amadeus Altéa, яка дозволить реалізувати амбітні плани МАУ щодо збільшення річного пасажиропотоку до 20 млн осіб.

Постійно розширює перелік своїх сервісів давній партнер Amadeus, одне з найбільших туристичних онлайн-агентств України — TICKETS.UA, який зараз входить до холдингу Tickets Travel Network.  Ми приймали активну участь у становленні TICKETS.UA та продовжуємо надавати компанії технологічні рішення, які використовуються у переважній більшості операцій TICKETS.UA.

На сьогодні  основний тренд у В2В-сегменті — консолідація компаній з різних галузей для розширення нових можливостей з метою отримання прибутку. Так, наприклад, деякі платформи з онлайн-бронювання перетворюються на гід-сервіси та інтернет-магазини. Зокрема, інтернет-магазин Ozon за допомогою рішень Amadeus пропонує своїм користувачам, окрім звичних товарів, можливість придбати авіа- та залізничні квитки, пакетні тури та готелі. Така співпраця ілюструє, як синергія гравців різних галузей відкриває нові можливості не лише для бізнесу, а й для пересічного споживача.

Загалом, сучасні тренди зводяться до того, щоб стерти галузеві межі, бути гнучкими до змін та швидко реагувати на потреби клієнта. Бізнес, який зможе втілити ці принципи, безумовно, підвищує свої шанси стати успішним.