Новости

Не получили квитанцию о принятии/непринятии/приостановлении регистрации НН/РК в течение операционного дня: что делать?

15.02.2019 / 15:30

Враховуючи усі складові реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в ЄРПН, з метою з’ясування обставин, за якими протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, пропонуємо:

  • через Електронний кабінет, шляхом перегляду в режимі реального часу переглянути дані ЄРПН щодо складених ним чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування;
  • звернутись до Центру обслуговування платників податків за своїм місцезнаходженням чи до «гарячої лінії» за телефоном 0-800-501-007 (напрямок 0) з детальним описом ситуації;
  • якщо після надсилання податкової накладної чи розрахунку коригування через 2 год не надійшла квитанція, в Електронному кабінеті відсутні дані про реєстрацію та інспектор по телефону підтвердив відсутність надходження документа, то потрібно надіслати документ повторно на реєстрацію. 

/ЗІР, категорія 101.17/

«Горячие линии»

Дата: 2 мая, четверг
Время проведения: с 14:00 до 16:00
Контактный номер: (044) 501-06-42