Новости

В течение операционного дня не получена квитанция о принятии/ непринятии/остановке регистрации НН/РК: что делать

07.05.2019 / 12:00
В течение операционного дня не получена квитанция о принятии/ непринятии/остановке регистрации НН/РК: что делать

Враховуючи усі складові реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в ЄРПН, з метою з’ясування обставин, за якими протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, пропонуємо:

  1. Через Електронний кабінет, шляхом перегляду в режимі реального часу переглянути дані ЄРПН щодо складених платником податку чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування.
  2. Звернутись до Центру обслуговування платників податків за своїм місцезнаходженням чи до гарячої лінії за телефоном 0-800-501-007 (напрямок 0) з детальним описом ситуації.
  3. Якщо після надсилання податкової накладної чи розрахунку коригування через дві години не надійшла квитанція, в Електронному кабінеті відсутні дані про реєстрацію та інспектор по телефону підтвердив відсутність надходження документа, то потрібно надіслати документ повторно на реєстрацію. 

ЗІР, категорія 101.17

«Горячие линии»

Дата: 24 октября, четверг
Время проведения: с 14:00 до 16:00
Контактный номер: (044) 501-06-42