Новости

Налоговая информация через Интернет в период карантина: ГНС отвечает на вопросы налогоплательщиков

20.03.2020 / 15:20

19 березня 2020 року в Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (далі — ГУ ДПС) відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Про отримання податкової інформації через мережу Інтернет на період карантину».
На запитання громадян відповідала начальник управління комунікацій ГУ ДПС Манушак Осипова.
Наводимо найактуальніші запитання, які обговорювались під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія».


Запитання 1. У зв’язку із запровадженням карантину, яким чином я можу оперативно отримати інформацію щодо застосування деяких норм податкового законодавства?

Відповідь: У цей непростий період Вам, перш за все, необхідно дотримуватись основних правил поведінки для запобігання поширенню коронавірусу, зокрема обмежити відвідування місць великого скупчення людей.

Що ж стосується оперативного отримання інформації стосовно податкового законодавства, то Ви маєте можливість не виходячи з дому, за допомогою мережі Інтернет отримати таку інформацію, відвідавши субсайт «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» офіційного вебпорталу ДПС України, який знаходиться за посиланням https://dp.tax.gov.ua/.

На головній сторінці зазначеного субсайту у розділі «Новини» кожний день розміщується корисна інформація, інформація з актуальних питань застосування норм податкового законодавства, останні податкові новації тощо.

Матеріали з найбільш актуальних тем розміщуються також на сторінці «ДПС у Дніпропетровській області» у мережі Facebook (https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk) та на каналі популярного відеохостингу You Tube.

Крім того, інформацію щодо застосування окремих норм податкового законодавства можливо отримати скориставшись електронним сервісом ДПС «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) Інформаційно-довідкового департаменту ДПС.

Звертаємо увагу: нещодавно розділ ЗІР «Останні зміни у законодавстві» доповнено новою функцією, яка дозволяє платникам після реєстрації, отримувати інформацію про останні зміни в законодавстві засобами електронної пошти.

Запитання 2. Які послуги платники можуть отримати дистанційно на період карантину?

Відповідь: Одним із найбільш функціональних електронних сервісів ДПС є Електронний кабінет, важливість використання якого особливо зросла на період карантину, так як забезпечує дистанційні комунікації.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://саbіnеt.tах.gov.ua/, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Засобами Електронного кабінету надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:

► картки платника податків; відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

► реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;

► включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

► довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

За допомогою Електронного кабінету також можливо отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:

► довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

► відомості з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

► копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій, які направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платникам слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/.

Запитання 3. Чи будуть працювати центри  обслуговування платників у період дії карантину?

Відповідь: Центри обслуговування платників на період карантину будуть працювати у зміненому режимі, а саме: з 10.00  до 13.00  та з 10.00  до 16.00.

З детальною інформацію про режим роботи кожного ЦОП Дніпропетровської області можливо ознайомитись на головній сторінці субсайту «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» у розділі «Новини» від 18 березня поточного року, а також на сторінці «ДПС у Дніпропетровській області» у мережі Facebook.

Запитання 4. Як отримати податкову інформацію, не відвідуючи контролюючий орган?

Відповідь: З метою запобігання поширення коронавірусу запроваджені карантинні заходи. Радимо Вам користуватись дистанційними формами комунікацій і максимально — електронними сервісами ДПС, які розміщені на головній сторінці офіційного вебпорталу ДПС України, а саме:

- електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua/ ;

- електронна звітність https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/.

Детально про декларування доходів можна дізнатись на головній сторінці субсайту «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» (далі — субсайт) у банері «Деклараційна кампанія 2020» або за посиланням https://dp.tax.gov.ua/deklaratsiyna-kampaniya-2020/.

Контактна інформація Головного управління ДПС у Дніпропетровській області розміщена на головній сторінці субсайту у розділі «Контакти» або за посиланням https://dp.tax.gov.ua/kontakti/.

З контактними даними управлінь, які утворені на правах відокремлених підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (поштова адреса, контакти, електронна адреса, зокрема для подання запиту на публічну інформацію та письмових звернень громадянами), Ви можете ознайомитись також на субсайті: шлях Головна>ДПС у регіоні>Головне управління>Управління, утворені на правах відокремлених підрозділів ГУ ДПС> або за посиланням https://dp.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/teritorialni-organi/.

Запитання 5. Скажіть, будь ласка, як подати податкову декларацію про майновий стан і доходи дистанційно?

Відповідь: Вітаю. Податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі — податкова декларація) платник податків може подати також і засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу. До речі, це дуже зручно!

При направленні податкової декларації засобами електронного зв’язку громадяни можуть скористатися електронним сервісом в «Електронному кабінеті», який передбачає часткове автоматичне заповнення податкової декларації на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна.

Для подання податкових декларацій в електронній формі у режимі реального часу та використання сервісу автоматичного заповнення на основі даних ДПС необхідно:

► авторизуватися за допомогою особистого електронного ключа;

► отримати відомості про доходи за минулий рік з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків;

► на основі отриманих від ДПС у розділі «Вхідні/вихідні документи» даних перейти до заповнення податкової декларації у режимі «Декларація про майновий стан і доходи».

«Горячие линии»

Дата: 18 июня, четверг
Время проведения: с 14:00 до 16:00
Контактный номер: (044) 501-06-42