Новости

Непідтвердження доказами реального (фактичного) придбання маркетингових послуг виключає можливість відображення таких операцій у податковому обліку

30.04.2020 / 09:00

Суд апеляційної інстанції виходив з того, що долучені ТОВ до матеріалів справи акти здачі-прийняття виконаних робіт, доданих до них звітів про проведені маркетингові дослідження, копії виписаних податкових накладних не є достатніми доказами фактичного здійснення оспорюваних операцій. На думку цього суду, акти здачі-приймання виконаних робіт мають загальний характер та не конкретизують обсягу надання маркетингових послуг, не містять інформації, яка б розкривала зміст та суть таких послуг, калькуляцію кожного з виду послуг тощо. З таких актів здачі-приймання виконаних робіт не вбачається можливим встановити осіб, які виконували маркетингові послуги, у який спосіб та з використанням яких вихідних даних, а також яким чином надання таких послуг пов’язане з господарською діяльністю підприємства.

Крім того, у звіті про маркетингові дослідження невисвітлені напрями проведених досліджень, які передбачені умовами договору про надання маркетингових послуг. Такі звіти мають...

Доступ к материалу ограничен и доступен подписчикам после авторизации
Подпишитесь на журнал и Вы получите доступ ко всем публикациям печатного издания