Новости

Розсилка запрошень на заходи — безоплатна послуга?

09.06.2020 / 10:00

Бізнес-реалії часто зумовлюють необхідність використовувати різноманітні маркетингові інструменти: як традиційну рекламу, так і розіграші, безоплатні роздачі продукції чи рекламних брошур, флаєрів тощо. У свою чергу, податкові органи останнім часом почали звертати особливу увагу на товари та послуги, що надаються безоплатно, а висновки перевірок щодо податкових наслідків таких операцій інколи бувають неоднозначними.

Зокрема, за обставинами однієї із судових справ організатор концерту разом із продажем квитків також надсилав особам, залученим до підготовки концерту, безоплатні запрошення на захід. Вважаючи такі запрошення безкоштовно наданою послугою, податковий орган зробив висновок про заниження платником податкових зобов’язань з ПДВ. Податковий орган, а також суди першої та апеляційної інстанцій виходили з того, що передача запрошення на концерт приводить до отримання запрошеною особою нематеріального блага у вигляді можливості доступу на такий захід, тобто є послугою.

Верховний Суд, аналізуючи цю справу, дійшов таких висновків...

Доступ к материалу ограничен и доступен подписчикам после авторизации
Подпишитесь на журнал и Вы получите доступ ко всем публикациям печатного издания