Новости

Выторг через РРО: ГНС рекомендует учесть отдельные нюансы

18.08.2020 / 17:30

З метою дієвого контролю за суб'єктами господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки через зареєстровані РРО, фахівці податкової служби за допомогою Системи зберігання і збору даних реєстраторів розрахункових операцій (СЗЗД РРО) проводять аналіз виторгів, діяльності підприємців і підприємств, що звітують про мінімальні виторги, а також причини ненадходження інформації від РРО.

Передусім для проведення перевірок відбираються господарські об'єкти, на яких застосовуються РРО з середньомісячним виторгом менше 12 тис. грн, що свідчить про незначний обсяг продажу, проведений через РРО, приховування реального обсягу розрахункових операцій та, відповідно, зниження рівня сплати податків.

Так, кожен господарський об'єкт потребує на місяць таких мінімальних витрат:

заробітна плата одного працівника (мінімальна зарплата у 2020 р.) – 4,7 тис. грн;

утримання об'єкта торгівлі (послуг): оренда, комунальні платежі, земельний податок тощо – не менше 1 тис. грн;

обслуговування касової та іншої техніки – 200 – 500 грн;

ліцензії та дозвільні документи – 700 — 2 500 грн тощо.

З метою уникнення правопорушень та забезпечення наповнення бюджетів усіх рівнів податківці закликають суб'єктів господарювання дотримуватися вимог законодавства, зокрема, Закону України від «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

За матеріалами ГУ ДПС у Запорізькій області