Новости

Торговля через РРО: как налоговики проводят анализ выручки?

15.09.2020 / 10:30

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі інформує, що з метою дієвого контролю за суб'єктами господарювання, які здійснюють розрахункові операції через зареєстровані РРО, фахівці податкової служби за допомогою Системи зберігання і збору даних реєстраторів розрахункових операцій (СЗЗД РРО) проводять аналіз виторгів, діяльності підприємців і підприємств, що звітують про мінімальні виторги, а також причини ненадходження інформації від РРО. 

Передусім до переліку ризикових потрапляють господарські об'єкти, на яких застосовуються РРО з середньомісячним виторгом менше 5 тис грн, що свідчить про незначний обсяг продажу, проведений через РРО, приховування реального обсягу розрахункових операцій та, відповідно, зниження рівня сплати податків. 

Так, кожен господарський об'єкт потребує на місяць таких мінімальних витрат: 

  • заробітна плата одного працівника (мінімальна зарплата станом на 01.01.2020 р.) – 4,7 тис. грн; 
  • утримання об'єкту торгівлі (послуг): оренда, комунальні платежі, земельний податок, тощо – не менше 1 тис. грн; 
  • обслуговування касової та іншої техніки – від 200 грн до 500 грн; 
  • ліцензії та дозвільні документи – від 700 грн до 2,5 тис. грн тощо. 

З метою уникнення правопорушень та забезпечення наповнення бюджетів усіх рівнів, просимо суб'єктів господарювання дотримуватися вимог законодавства, зокрема, Закону України від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (зі змінами та доповненнями). 

Звертаємо увагу, що Законом України від 25.08.2020 р. № 822-IX «Про внесення змін Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» з 1 вересня 2020 року розмір мінімальної заробітної плати встановлено на рівні 5 тис. грн.