Новости

COVID-19: как украинцы получают админуслуги во время карантина?

11.02.2021 / 14:40

Під час карантину всі ЦНАП продовжують працювати за звичним графіком, а кількість охочих отримати адмінпослуги зростає.

На сьогодні державні сервіси можна отримати в 876 ЦНАП, 59 територіальних підрозділах, 365 ВРМ та 15 мобільних ЦНАП. А це 1 306 точок доступу, які щодня відвідують близько тисячі українців. 

Ось як діяльність Мінцифри сприяє протидії COVID-19 у ЦНАП:

  • Впровадження інформаційних систем та е-документообігу

Ми заохочуємо ЦНАП користуватися інформаційними системами та е-документообігом. Це дозволяє автоматизувати процес надання послуг і зменшити кількість контактів з різноманітними предметами та поверхнями.

  • Практика об’єднання послуг за життєвою подією

Це дозволяє зменшити кількість візитів до держорганів. Наприклад, завдяки комплексній послузі єМалятко батькам новонароджених не потрібно відвідувати 11 різних установ, а можна отримати 9 послуг за однією заявою у ЦНАП, ДРАЦС, пологовому або онлайн на порталі Дія. А комплексна послуга ID-14 дозволяє підліткам одночасно отримати перший паспорт і номер платника податків у ЦНАП або ДМС. Без візитів до податкової.

  • Запуск Гіда з державних послуг

На Гіді доступна інформація про понад 1 600 державних послуг: куди звертатися, які документи потрібні, скільки часу на це знадобиться та інше. Завдяки цьому зникає потреба приходити до держорганів, щоб попередньо щось запитати.

  • Створення зручних і доступних інструментів для дистанційного підписання документів

За допомогою електронного підпису можна підписувати документи онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу, подавати звітність до податкової інспекції, пенсійного фонду або до інших держорганів в електронному вигляді.

Крім цього, ми забезпечуємо ЦНАП рекомендаціями щодо оптимізації роботи. Це допоможе ЦНАП безпечно працювати, а громадянам — отримувати якісні послуги. Зокрема, ми рекомендуємо приймати документи через скриньки для кореспонденції, організувати прийом громадян за попереднім записом, а також інформувати про можливості та способи отримання послуг в електронній формі.