Новости

Электронный кабинет: ГНС о цифровизации бизнес-процессов налогоплательщика

02.03.2021 / 08:40

Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків, нагадує, що електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України, в електронному вигляді.

Офіційна сторінка електронного кабiнету https://cabinet.tax.gov.ua

За цим посиланням користувачі електронного кабiнету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.

Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин: відкритої (загальнодоступна) та приватної (особистий кабінет).

Користуватись послугами відкритої частини електронного кабiнету можна без ідентифікації особи. Через відкриту частину електронного кабiнету користувачам доступні наступні можливості:

Доступ до інформації з публічних реєстрів, а саме:

- дані про взяття на облік платників;

- реєстр страхувальників;

- дані реєстру платників ПДВ;

- реєстр платників єдиного податку;

- інформація про РРО;

- інформація про книги ОРО;

- дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

- реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами;

- інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);

- перегляд та друк бланків податкової звітності;

- заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян;

- контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників.

У приватній частині електронного кабiнету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа — суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин тощо) електронний кабiнет надає доступ до наступних сервісів:

1. персоніфікований податковий календар
2. перегляд облікових даних платника
3. подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики
4. перегляд та друк раніше поданої звітності
5. перегляд вхідних/вихідних документів
6. листування з органами ДПС
7. подання заяв, запитів для отримання інформації
8. інформація про стан розрахунків з бюджетом
9. реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у ЄРПН
10. інформація з ЄРПН
11. інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ
12. інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пальногоДо сервісів електронного кабiнету отримують доступ і посадові особи підприємств, установ та організацій, інформацію про яких було надано формою J1391103 «Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису», зокрема щодо:

  • реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до них у ЄРПН
  • інформації з ЄРПН
  • інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ

Звертаємо увагу, що робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.