Новости

Отказано в регистрации НН: может ли плательщик НДС исправить ошибку, допущенную при заполнении жалобы?

17.03.2021 / 13:00

Чи може платник податку виправити помилку, допущену при заповненні скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН?

Платник податку не може виправити помилку, допущену при заповненні скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі — Скарга).

При цьому у разі отримання другої квитанції з повідомленням про помилки такий платник їх усуває та протягом 10 робочих днів з наступного дня після набрання чинності рішенням комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування повторно направляє до ДПС Скаргу з додатками.

На період з 18.03.2020 р. до дня закінчення карантину (дату якого буде визначено відповідним законодавчим актом) не застосовуються граничні строки (10 робочих днів) для подання Скарг на рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, що були прийняті з 03.03.2020 р. та за якими відсутні вже подані до комісії центрального рівня скарги з прийнятими відповідними рішеннями

Водночас у разі якщо після реєстрації Скарги в ДПС платник виявив помилку в даних, за якими не проводиться автоматизована перевірка, то до моменту прийняття рішення комісією центрального рівня він має право надіслати заяву про відкликання Скарги та повторно подати Скаргу до комісії центрального рівня з урахуванням законодавчо встановлених строків.

Докладніше про це тут.