Новости

Переписка с контролирующим органом в электронной форме: с 21 мая действуют обновленные правила функционирования сервиса «Е-кабинет»

10.06.2021 / 14:35

ГУ ДПС у м. Києві повідомляє, що з 21.05.2021 р. діють оновлені правила функціонування Електронного кабінету. Зокрема, листування контролюючих органів з платниками податків, які подають звітність в електронній формі у встановленому законодавством порядку та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, та які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» через Електронний кабінет.

Для листування з контролюючим органом в електронній формі платнику податків необхідно подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 3 до Порядку функціонування Електронного кабінету.

Також передбачено, що платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 4 до Порядку функціонування Електронного кабінету..

Датою завершення листування платника податків через Електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет.

Крім того, Державною податковою службою України на офіційному вебпорталі ДПС розміщуються повідомлення про виявлені технічні та/або методологічні помилки чи технічні збої в роботі Електронного кабінету із зазначенням дати та часу їх початку та повідомлення про усунення таких помилок чи збоїв із зазначенням дати та часу їх завершення.

Зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету затверджені наказом Мінфіну від 18.03.2021 р. № 159.