Новости

Услуги мерчандайзинга: как доказать реальность?

20.08.2021 / 13:18
Услуги мерчандайзинга: как доказать реальность?

Олег НІКІТІН, адвокат, керівник судової практики ID Legal Group


Мерчандайзинг — сукупність методів і засобів, які дозволяють нарощувати обсяги збуту продукції для виробників та продавців шляхом надання послуг, спрямованих на представлення товарів або їх розміщення в місцях продажу у найбільш привабливому вигляді для потенційних покупців.

На перший погляд достатньо поширений вид послуг, які на договірних засадах використовуються платниками під час здійснення господарської діяльності та підлягає відображенню в бухгалтерському обліку за результатами здійснення відповідних господарських операцій.

Однак, як в господарських операціях щодо надання маркетингових послуг, у податкових органів під час проведення перевірки можуть виникати сумніви стосовно факту та обсягу наданих послуг з мерчандайзингу, які вказані у первинних документах. Цілком логічно постає питання, як в належний спосіб довести той факт, що обсяг реальних господарських операцій, які стосуються надання послуг з мерчандайзингу дійсно відповідає даним (показникам), що вказані у відповідних первинних документах платника та відображення їх в бухгалтерському обліку платника, оскільки обсяг документально підтверджених наданих послуг, у тому числі впливає на формування податкового кредиту.

В даній публікації пропонуємо розглянути висновки адмінсудів у двох справах. В яких предметом розгляду, зокрема було здійснення господарських операцій з надання послуг мерчандайзингу.

Доступ к материалу ограничен и доступен подписчикам после авторизации
Подпишитесь на журнал и Вы получите доступ ко всем публикациям печатного издания