Новости

Помощь в трудоустройстве безработных: какие основные задачи и функции кейс-менеджера?

27.08.2021 / 13:25

Одним із важливих напрямків роботи служби зайнятості є соціальний захист та організація сприяння зайнятості вразливих верств населення, надання їм якісних та адресних соціальних послуг. З цією метою фахівці центру зайнятості визначають рівень мотивації безробітного до працевлаштування на основі індивідуальних характеристик, досвіду його роботи, потенціалу, а також здійснюють соціальний супровід за підходом кейс-менеджменту.

Кейс-менеджмент – це підхід, який забезпечує підтримку і надання допомоги безробітним шляхом розвитку необхідних навичок пошуку роботи, підготовки резюме, проходження співбесіди, закріплення на робочому місці тощо.

Основні завдання та функції кейс-менеджера:

- вивчення ситуації та оцінка потреб безробітної особи, її сильних і слабких сторін щодо працевлаштування;

- складання індивідуального плану працевлаштування;

- залучення інших фахівців з метою подолання соціальних проблем клієнта; 

- підвищення конкурентоздатності безробітної особи на ринку праці через мотивування, посилення необхідних навичок тощо;  

- організація супроводу після працевлаштування (за згодою Клієнта).

За матеріалами ГУ Держпраці у Хмельницькій  області