Оформлення документів в органах сертифікації

11.02.2016 / 13:50

З 10.02.2016 р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України, якою затверджено Порядок видачі, відмови у видачі, переоформлення та видачі дубліката рішення про призначення органу з сертифікації в державній системі сертифікації, розширення сфери призначення та анулювання рішення про призначення.

Зазначеним Порядком визначено, що видача, переоформлення, видача дубліката рішення про призначення, розширення сфери призначення та анулювання рішення про призначення здійснюються на безоплатній основі. 

Документи, необхідні для видачі, переоформлення, видачі дубліката рішення про призначення, розширення сфери призначення та анулювання рішення про призначення, подаються до Мінекономрозвитку в паперовій формі особисто, через уповноважену особу або надсилаються поштою.


Постанова від 27.01.2016 р. № 57