Статьи

П'ять трендів B2B-продажів, яким необхідно відповідати у 2017 році

23.12.2016 / 16:37

Переконати клієнта в необхідності купити саме вашу послугу, рішення чи продукт не є простим завданням, особливо у випадках, коли ваші клієнти отримують інформацію та натиск відділів продажів з усіх каналів зв’язку. Зважаючи на перевантаження маркетинговими повідомленнями, складно привернути увагу потенційних клієнтів та здійснити B2B-продажі. Для того щоб відповідати вимогам цифрового світу, слід враховувати тенденції, які розвиватимуться у 2017 р. Перевірте п’ять тенденцій продажів, необхідних для того, щоб бути у складі лідерів ринку.

Залучення соціальних мереж

Незважаючи на те що B2C-маркетинг надає більшу увагу кампаніям у соціальних медіа, вони стають важливими і для переконливих продажів у B2B-сегменті. 73 % продавців, які використовували соціальні мережі, випередили своїх колег, а 57 % споживачів приймають рішення до того, як у них виникає потреба поговорити з комерційним представником, — за даними  SalesforLife консалтингової компанії, що імплементує цифрові рішення у світових корпораціях.

Продажі в соціальних мережах є недорогими та простими з точки зору організації. Продавці можуть використовувати платформи, такі як LinkedIn, Twitter і Instagram, щоб знайти, визначити та контактувати з потенційними покупцями. Підігрів зацікавленості покупців та їх залучення до діалогу в соціальних платформах є простим, що значно спрощує і продажі.

Аналітика та Big Data

На сьогодні ми маємо дивовижну можливість дізнатися про те, що клієнти справді хочуть, замість того, щоб розмірковувати про те, що вони хочуть, завдяки Big Data та аналітичним інструментам. Ефективне використання даних є відмінним способом, щоб збільшити продажі, отримати більш відповідні критеріям цільової аудиторії контакти та працювати ефективніше. Незважаючи на те що всі говорять про переваги використання даних у продажах, аж ніяк не всі компанії насправді використовують їх у своїх стратегіях продажів. Вивчення та імплементація справді вимагають певного терпіння та ресурсів, щоб виокремити корисну інформацію із наявних даних.

Компанії, які інвестують у Big Data, мають кращі за інших результати. Ви можете отримати величезну конкурентну перевагу за рахунок використання лише частини наявних даних та інтеграції в стратегії B2B-продажів. При цьому немає необхідності починати з великої команди аналітиків чи інтеграції у бізнес-процеси складної системи. Почніть використовувати аналітику, щоб відстежувати джерела, з яких надходять потенційні клієнти, прогрес поточного процесу продажів. Використовуйте дані успішних продажів для розробки стратегії та зосередження уваги на більш значущих факторах продажу, таких як джерела інформації покупця, демографічні дані тощо.

Інтерактивні матеріали

Технічні описи та інші інформаційні матеріали можуть бути достатніми для продажу, але ринок переповнений ними. B2B-клієнти більше зацікавлені в захоплюючому, адаптованому до користувача контенті, такому як інтерактивні описи, відео та подкасти. Такий контент є потужним інструментом для продавців, який до того ж дасть синергетичний ефект для відділів продажу та маркетингу, націленим на збільшення конверсії. Необхідно думати про те, що формат інтерактивного контенту має вплив на бізнес. Мозковий штурм відділів маркетингу і продажів на тему того, що клієнти хочуть знати і що переконає їх прийняти рішення, має стати традицією в компанії.

Кращий таргетинг, кращі ліди

Базовий маркетинг і складні цифрові маркетингові кампанії збільшують кількість потенційних клієнтів та звільняють їх час від пошуку, даючи змогу зосередитися на тому, що вони роблять найкраще, — продавати. Проте в 2017 р. B2B-маркетологи працюють у напрямі підвищення адресності, створюючи ліди вищої якості. Адже що кращі ліди, то вищий коефіцієнт конверсії. Цю тенденцію слід використовувати, визначаючи показники ефективності для відділу маркетингу та надаючи пріоритет якості над кількістю. Орієнтуйте команду на рекламні кампанії, що дадуть змогу отримати ліди вищої якості. Вивчайте їх результати, щоб побачити, які підходи сприяли отриманню контактів потенційних клієнтів.

Мобільні та цифрові рішення

Багато бізнес-процесів рухаються он-лайн і через телефони та планшети. Менеджери з продажів повинні перейти на ці платформи, пристосовуючись до потреб цифрового світу. Вебінари, оптимізований для мобільних пристроїв сайт, лідогенерація допоможуть компаніям бути успішними у 2017 р. Крім адаптованого до мобільних пристроїв сайту контент вашої компанії має бути легкодоступним з будь-яких пристроїв для ваших потенційних покупців. Адаптуйте інтерактивний контент для мобільних пристроїв, а також не залишайте без уваги зворотний зв’язок.

Удосконалюйтесь. Продажі — це не лише гра даними. Немає жодної причини для того, щоб не поліпшити показники конверсії за допомогою кількох простих нововведень, які у свою чергу мають великий вплив на B2B-продажі.

Адаптована до цифрового світу стратегія продажів необхідна для того, щоб прорватися через маркетинговий шум ваших конкурентів і задовольнити потреби споживачів у переповненому інформацією digital-світі.

Джерело: Equities.com

Заказажите доставку онлайн, заполнив форму, или по телефону (044) 223-24-06

«Горячие линии»

Дата: 18 июля, четверг
Время проведения: с 14:00 до 16:00
Контактный номер: (044) 501-06-42