Налог на прибыль

Резерв відпусток

Чи обов’язково створювати резерв відпусток та чи можна включити у витрати суму відпускних, нарахованих за 2014 р., а виплачених у 2015 р.?


Види забезпечень та порядок їх формування визначено п. 13 ПБО 11, яким передбачено, що створення забезпечення здійснюється для рівномірного розподілу витрат на оплату щорічних відпусток працівників протягом року, які перебувають із підприємством у трудових відносинах.

У листі № 31-34000-20-25/12321 зазначено, що норма вказаного пункту, а також п. 7 ПБО 26 є імперативною для застосування підприємством нормою, тобто обов’язковою.

Забезпечення на виплату відпусток створюється у тому звітному періоді, в якому у підприємства виникло внаслідок минулих подій зобов’язання, оцінка якого може бути розрахунково визначена.

Згідно з п. 24 підрозділу 4 Податкового кодексу до складу витрат включаються витрати на оплату відпусток працівникам та інші виплати, пов’язані з оплатою праці, які відшкодовані після 01.01.2015 р. за рахунок резервів та забезпечень, сформованих до 01.01.2015 р. відповідно до національних ПБО або МСФЗ, у випадку, якщо такі витрати не було враховано при визначенні об’єкта оподаткування до 01.01.2015 р.

«Горячие линии»

Дата: 1 ноября, четверг
Время проведения: с 14:00 до 16:00
Контактный номер: (044) 501-06-42