Зміни до Порядку надання Державною фіскальною службою України інформації з Державного реєстру фізичних осіб

24.11.2015 / 12:40
Зміни до Порядку надання Державною фіскальною службою України інформації з Державного реєстру фізичних осіб

У Мін’юсті України зареєстровано 21.10.2015 р. за № 1278/27723 спільний наказ Мінсоцполітики України та Мінфіну України, яким затверджено Зміни до Порядку надання Державною фіскальною службою України інформації з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про наявність доходів та джерела їх отримання фізичними особами, які надають соціальні послуги, затвердженого спільним наказом від 08.05.2015 р. № 492/497. Змінами, зокрема, передбачено, що органи соціального захисту населення (Мінсоцполітики України) надають запити до ДФС, а ДФС — відповіді на запити органам соціального захисту населення виключно в електрон-ній формі з використанням засобів технічного та криптографічного захисту інформації згідно з вимогами законодавства з питань захисту інформації. Органи соціального захисту населення та ДФС реєструють запити і відповіді на запити в журналах обліку запитів і відповідей на запити. Органи соціального захисту населення щокварталу формують запит і подають його до ДФС. У разі якщо відповідь, що надійшла від ДФС до органу соціального захисту населення, пошкоджена, її структура не відповідає структурі, затвердженій Протоколом згідно з п. 3 розділу I вищезазначеного Порядку, або виявлено порушення вимог щодо накладення на відповідь електронного цифрового підпису, орган соціального захисту населення в електронній формі інформує про це ДФС. ДФС протягом одного робочого дня, що настає після дня отримання належного повідомлення від органу соціального захисту населення, зобов’язана надати коректно сформовану відповідь на заміну раніше наданої. Наказ набирає чинності з дня опублікування.

(Наказ від 01.10.2015 р. № 978/845)