Новини

За два місяці контакт-центром ДФС надано 145,2 тис. відповідей на запитання платників податків

11.03.2016 / 11:10

Більшість відповідей платники отримали по телефону – 140,7 тис., електронною поштою та факсом – 4,5 тис.

Найчастіше платники податків зверталися з питань податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, податку на прибуток підприємств та єдиного податку для фізичних осіб-підприємців.

Для уникнення неоднозначного трактування положень законодавства відповіді на звернення надаються з використанням Бази знань – автоматизованої бази уніфікованих відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян, яка постійно оновлюється і підтримується в актуальному стані. На 1 березня поточного року у Базі знань налічувалося 14,9 тис. уніфікованих запитань-відповідей. З її використанням протягом зазначеного періоду платникам надано 97 консультацій у письмовій формі.

Для зручності Базу знань розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Запитання-відповіді» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР). Скористатися нею відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час та самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять.

З початку 2016 року цією послугою вже скористалися 641 тис. користувачів, що на 19,9 відс. більше відповідного періоду минулого року.

«Гарячі лінії»

Дата: 15 грудня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00