Новини

Листування податківців із платниками електронізують

06.04.2016 / 11:10

Про це йшлося під час засідання робочої групи щодо розгляду та опрацювання пропозицій до проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей кримінального провадження в податкових відносинах та питань адміністрування податків і зборів» (реєстр. № 3448).

В ході робочої групи були обговорені положення законопроекту № 3448, зауваження до нього, напрацьовані узгоджені пропозиції, що в разі підтримання законопроекту за основу в першому читанні будуть внесені до другого читання. Пропонується:

1. Додати положення про договір про визнання електронних документів, для укладення якого платнику податків буде достатньо направити повідомлення органу ДФС про приєднання до його умов, які будуть розміщені на сайті ДФС;

2. Заборонити органам ДФС в односторонньому порядку розривати вказаний договір;

3. Уточнити, що органи ДФС повинні направляти всі документи в електронному вигляді – в кабінет платника податків та на його електронну пошту (якщо платник податків подає звітність в електронній формі).

Доказом отримання платником податків документів буде факт відкриття повідомлення в кабінеті платника податків (ДФС це стає відомо в автоматизованому порядку) та/або відправлення їм повідомлення в ДФС про отримання листа. У разі якщо протягом 30 днів платник податків не відкриє повідомлення в кабінеті платника податків або електронною поштою не відправить повідомлення про отримання листа із ДФС, то вважатиметься, що документи отримані платником податків (аналогія п. 58.3. ст. 58 ПК України).