Новини

Електронна комерція: українське зростання

02.06.2016 / 14:30

Український ринок електронної комерції  демонструє стрімке зростання, про що свідчать результати дослідження, оприлюднені  Асоціацією електронної комерції (Ecommerce Europe) в Європі.

У цілому за прогнозами, оприлюдненими європейською структурою, загальні обсяги онлайн-продажів  товарів і послуг у Європі до кінця 2016 року сягнуть 509,9 млрд. євро. Торік цей показник становив 455,3 млрд. євро, тож зростання становитиме 12%.

Майже половина із прогнозованих 510 млрд. євро надійдуть  із Західної Європи, де торік було реалізовано товарів і послуг через інтернет на суму 252,9 млрд. євро. У свою чергу, оборот онлайн-торгівлі у Східній Європі становить усього 24,5 млрд. євро. Цей регіон продемонстрував також найповільніші темпи зростання в 2015 році.

За даними експертів Асоціації, обсяги електронної торгівлі в 2015 році становлять 455,3 млрд. євро, що на 13,3% більше, ніж роком раніше. У поточному 2016 році цей показник ще зросте до 509,9 млрд. євро, продемонструвавши зростання тільки на 12%.

Наразі в Європі налічується близько 296 млн. онлайн-покупців. Торік кожен із них витратив у середньому 1540 євро на онлайн-покупки. Опубліковані Асоціацією дані містять перспективний прогноз для галузі електронної комерції, згідно з яким  на сьогодні лише 43% населення Європи  віком від 15 років і старші роблять покупки в інтернеті, і тільки 16% із них купують в інших країнах. 16% малих і середніх підприємств здійснюють продажі онлайн, і менше половини з них продають товар в інші країни. Тож керівництво Асоціації переконане в тому, що увесь потенціал ринку електронної комерції в Європі ще не розкрито.

За прогнозами, в 2017 році обсяги продаж в інтернеті в європейських країнах становитимуть 598 млрд. євро, в 2018 році — 660 млрд. євро.

Протягом останніх кількох років Велика Британія, Франція й Німеччина є лідерами на ринку e-commerce в Європі. Торік на них припало 60% обороту онлайн-продажів на континенті. За обсягами ринку електронної комерції лідирує Велика Британія — 157,1 млрд. євро. Однак у Німеччині налічується найбільше онлайн-покупців серед усіх європейських країн — 51,6 млн. проти 43,4 млн. у Великій Британії.

Український ринок e-commerce за показниками є одним із тих у Європі, що найстрімкіше зростає, продемонструвавши зростання на 35%  порівняно з 2014 роком. Далі слідують Туреччина (34,9%) і Бельгія (34,2%).

Попри позитивну  статистику й оптимістичні прогнози, експерти Асоціації електронної комерції у цілому не задоволені станом галузі і головні  завдання, які зараз стоять перед торговцями, вбачають у розширенні їхнього бізнесу в інших країнах. Слід зосередитися на фрагментації, питаннях оподаткування (ПДВ) й логістиці, – заявляють фахівці Ecommerce Europe.

«Гарячі лінії»

Дата: 15 грудня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00