Новини

Е-експорт з точки зору урядовців

15.06.2016 / 12:40

Уряд працює над розширенням каналів продажу вітчизняних товарів, серед яких одним із найперспективніших є Е-експорт. 

Інформаційні технології та фінансово-логістичні рішення сьогодні дають змогу торгувати з усім світом, по суті, з будь-якого найвіддаленішого куточка світу. Тож Україна має посісти власну нішу в  сегменті електронної комерції, яка повсюди набуває великого значення для економічного розвитку компаній, індустрій та цілих держав.

Допомогти українським виробникам, просуваючи свій продукт, рухатися  швидше – одне з важливих завдань уряду, причому в площині розвитку можливостей як бізнесу великого, так і нішевих hand-made проектів.

На переконання урядовців, слід розширити перспективи інтернет-торгівлі для різних категорій бізнесу, яка через безпосередню комунікацію з клієнтом забезпечувала б продаж товару з України безпосередньо в руки клієнта в будь-які точці світу.

Відкриваючи конгрес E-EXPORT 2016: cross-border e-commerce export Ukraine, заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України – Торговий представник України Наталія Микольська заявила, що  для цього потрібна ефективна регуляція сфери e-commerce, в тому числі лібералізація регулювання зовнішньоекономічних операцій та розрахунків, валютне регулювання, питання  митного оформлення; просування експорту та створення позитивного іміджу українських товарів; посилення захисту прав інтелектуальної власності. Крім того, мають ефективно використовуватися кошти техдопомоги.

За результатами Конгресу Мінекономрозвитку очікує конкретне узагальнене бачення стану речей в індустрії: позитивні та негативні тенденції, шляхи залучення коштів технічної допомоги, питання, в яких необхідне сприяння Уряду.

Зі слів Торгового представника України, тільки сам бізнес знає, що йому потрібно. Урядовці мають бачення, як допомогти галузі, але дуже важливо щоб це бачення збігалося з уявленнями бізнесу.


Інна ГОЛОВКО

«Гарячі лінії»

Дата: 8 грудня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00