Новини

Електронний кабінет платника податків

18.07.2013 / 11:59
Електронний кабінет платника податків

Новий сервіс Міндоходів України «Електронний кабінет платника податків» розпочав свої роботу у тестовому режимі. Першими ознайомитися з можливостями сервісу зможуть великі платники податків, а в подальшому він буде доступним для всіх категорій платників.

Електронний кабінет — це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, після авторизації.

Експерти Міндоходів України новий сервіс вважають кроком до он-лайн відносин платника з працівниками органів доходів і зборів. Перевагами нового сервісу є подання податкової звітності в режимі реального часу. Платник одразу ж буде бачити, як показники його звітності вплинули на його стан розрахунків з бюджетом.

Податкова звітність подаватиметься пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів видаватиметься одна квитанція про прийняття декларації.

У подальшому можливості Електронного кабінету буде розширено. Так, наприклад, платники зможуть переглядати документи, видані органами Міндоходів України, формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, розраховувати пеню, подавати заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримувати консультаційні послуги тощо.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою knp.minrd.gov.ua або на порталі Міндоходів України шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. При встановленні програмного забезпечення потрібно користуватися браузером Internet Explorer.

Нагадаємо, що цифровий підпис підприємства, установи, організації та фізичні особи можуть безкоштовно отримати в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів України. На сьогодні в Україні діє 104 таких пункти.


Прес-служба Міндоходів України

«Гарячі лінії»

Дата: 28 березня, Четвер
Час проведення: з 10:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42