Новини

Щомісяця «Пульс» опрацьовує понад 400 звернень

12.08.2013 / 12:58
Щомісяця «Пульс» опрацьовує понад 400 звернень

 

З початку року на антикорупційний сервіс Міндоходів України «Пульс» звернулося 2827 громадян. Розгляд 95%, або 2678, звернень вже завершено, про вжиті заходи заявників поінформовано.


Переважна більшість платників дзвонили з питань діяльності податкових органів Міндоходів України. За цією тематикою надійшло понад 88% звернень. Питань митної справи стосувалося 11,3% дзвінків.

Як і раніше, найбільше платників податків цікавила організація роботи підрозділів відомства — 42% звернень на «Пульс» були саме з цього приводу.

Майже 30% платників вирішили за допомогою сервісу проблеми, які виникли при поданні електронної звітності та реєстрації податкових накладних. На затримку митного оформлення товарів поскаржилися 7% громадян. Про корупційні дії працівників Міндоходів повідомили 3,7% заявників. Переважна більшість звернень були оперативно опрацьовані протягом однієї доби.

Нагадаємо, що інтерактивний сервіс «Пульс» приймає звернення представників бізнесу з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків і під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.


Прес-служба Міндоходів України

«Гарячі лінії»

Дата: 3 жовтня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42