Новини

Платники податків позитивно оцінюють створення Міндоходів України та активно використовують його сервіси

26.12.2013 / 17:58
Платники податків позитивно оцінюють створення Міндоходів України та активно використовують його сервіси

Більшість платників податків позитивно оцінюють створення Міністерства доходів і зборів. Про це свідчать результати соціологічного дослідження, проведеного Researching & Branding Group у грудні 2013 р.

За даними опитування, об’єднання податкової та митної служб у Міністерство доходів і зборів сьогодні позитивно сприймають 58,9% платників податків. При цьому за останні півроку значно (з 44,1 до 60,4%) зросла кількість позитивних оцінок щодо створення Міндоходів з боку експортерів та імпортерів. Проти зворотної реорганізації Міндоходів виступає абсолютна більшість підприємців — 54,6%.

Згідно з дослідженням підприємці віддають перевагу дистанційному спілкуванню з Міністерством та онлайн-формату подачі звітності. Так, порівняно з травнем 2013 р. можливості митного декларування в електронному вигляді використовують на 6,4% більше суб’єктів ЗЕД, тобто 82,5%, а податкову звітність в електронному вигляді подають майже 92% платників податків, що на 7,4% більше, ніж у травні.

Найпопулярнішими сервісами у платників залишаються «Електронна звітність» (90,2%), «Єдина база податкових знань» (82,0%) та «Реєстр платників ПДВ» (79,3%). За півроку значно зріс рівень задоволеності суб’єктів підприємницької діяльності такими електронними та інформаційними сервісами податкової служби, як гаряча лінія «Пульс» та «Єдина база податкових знань». Підприємці звертають увагу на підвищення якості інформаційних матеріалів і доступності інформації, що надається Міністерством.   

У питанні сервісного обслуговування робота працівників Міністерства задовольняє платників податків значно більше, ніж півроку тому. У середньому на 15% зросла частка позитивних оцінок щодо таких аспектів роботи, як професіоналізм, компетентність, надання інформації про послуги, орієнтованість на вирішення проблем платника.

Фахівці відомства значно покращили показники за повнотою надання інформації (з 49,1 до 68,5%) та доступністю її викладення (з 45,3 до 61,5%). Більше ніж на 13% зріс рівень задоволеності платників ввічливістю співробітників органів Міністерства доходів і зборів України.

Дослідження було проведене за ініціативи Міндоходів відомою соціологічною компанією Research & Branding Group у грудні 2013 р. У дослідженні взяли участь 245 керівників українських, американських і європейських підприємств-інвесторів, що працюють у 24 областях України та АР Крим. Хвильовий характер дослідження дає можливість простежити динаміку оцінок підприємців порівняно з травнем цього року.


Прес-служба Міндоходів України

Оцінка діяльності Міністерства доходів і зборів України суб`єктами підприємницької діяльності (Завантажити)

«Гарячі лінії»

Дата: 28 березня, Четвер
Час проведення: з 10:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42