Новини

Олександр Клименко підбив підсумки першого року роботи Міністерства доходів і зборів України

27.12.2013 / 11:40
Олександр Клименко підбив підсумки першого року роботи Міністерства доходів і зборів України

Підвищення довіри бізнесу і громадян до Міністерства доходів і зборів України дають підстави говорити, що проведена в Україні рік тому реформа з інтеграції податкової і митної служб себе виправдала. Підтвердженням цього є позитивні оцінки роботи відомства від майже 60% представників бізнесу. Про це заявив Міністр Олександр Клименко, підбиваючи підсумки першого року роботи Міністерства на зустрічі у форматі відеоселектора з представниками понад 380 засобів масової інформації з усіх регіонів України.

«Вважаю, що найоб’єктивнішою оцінкою роботи Міністерства є думка наших клієнтів — громадян і бізнесу. І я, безперечно, пишаюся тим фактом, що майже 60% платників позитивно оцінюють об’єднання двох служб у Міністерство. Більше того, частка позитивних оцінок від суб’єктів ЗЕД, які користуються митними послугами, зросла з 44 до 60%. Такі результати свідчать, що реформа себе виправдала», — наголосив Міністр, коментуючи результати презентованого компанією Research & Branding Group дослідження думок бізнесу щодо діяльності Міністерства.

Під час зустрічі Олександр Клименко окреслив ті інновації, які були втілені у життя в перший рік роботи Міністерства відповідно до очікувань громадян, бізнесу і держави. Зокрема, це спрощення податкової звітності, масштабна електронізація послуг, автоматизація процедур, і, як результат, зменшення часу на виконання бізнесом податкових зобов’язань і проходження митних процедур. За словами Міністра, платники податків у цьому році витрачали на виконання своїх податкових зобов’язань на 100 годин менше, ніж минулого року. Час огляду вантажів на митниці в середньому скоротився до 1,5 години.

«Як ми і обіцяли, 2013 рік пройшов під знаком масштабного впровадження електронних сервісів. Ми завершуємо цей рік запуском в експлуатацію електронного кабінету платника, який дасть можливість користувачам не тільки подавати звітність онлайн, а й дистанційно перевірити розрахунки з бюджетом, нагадає, коли і які податки необхідно сплатити», — наголосив Міністр.

Окрім того, серед цьогорічних досягнень Міністерства — початок адміністрування єдиного соціального внеску. Було проведено всю необхідну організаційну та технічну підготовку для того, щоб цей процес пройшов максимально комфортно для платників. Як результат, більше ніж 1,5 млн. звітів було подано вчасно, збір збільшився в середньому на 5% порівняно з минулим роком. За два місяці кількість платників ЄСВ, які звітують он-лайн, зросла з 38 до 60%. 

Олександр Клименко запевнив, що Міністерство планує і надалі спрощувати звітність з єдиного внеску, розглядаються варіанти зниження навантаження на фонд оплати праці. Окрім цього, колектив відомства продовжує працювати над такими питаннями, як пошук варіантів скорочення й оптимізації структури податків за рахунок відмови від неефективних, подальша мінімізація втручання в діяльність сумлінного бізнесу, спрощення митних процедур для суб’єктів ЗЕД тощо.

За словами Міністра, не менші вигоди від створення Міністерства отримала і держава. Завдяки підвищенню ефективності боротьби з неофіційною економічною діяльністю, об’єднанню податкового і митного аудиту, посиленню аналітичної функції в роботі оперативних і слідчих підрозділів протягом 2013 р. органами доходів і зборів забезпечено адекватність темпів зростання платежів макроекономічним показникам.

При цьому одним з найважливіших підсумків роботи відомства, за оцінкою Олександра Клименка, стало налагодження системного діалогу з громадянами та бізнесом, що дає можливість виявляти актуальні питання, які хвилюють платників, і адекватно на них реагувати.

«Наприклад, нещодавно на зустрічі з підприємцями було піднято питання щодо продовження мораторію на перевірки малого та середнього бізнесу. Ми побачили, що бізнесу це необхідно, і прийняли рішення продовжити його і на наступний рік. Дотримання мораторію на регіональному рівні буде під моїм особистим контролем»,  запевнив Міністр.

Важливість налагодження діалогу і підвищення рівня довіри між платниками і Міністерством позитивно оцінили також присутні на зустрічі експерти та представники ЗМІ.

Нагадаємо, що Указом Президента України від 24.12.2012 р. № 726/2012 утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби України. На Міністерство, що утворюється, покладається також функція з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. 


Прес-служба Міндоходів України

«Гарячі лінії»

Дата: 21 лютого, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42