Новини

Видача свідоцтва платника єдиного податку скасовується з 2014 року

11.01.2014 / 16:20
Видача свідоцтва платника єдиного податку скасовується з 2014 року

З 2014 р. платникам податків, які працюють за спрощеною системою оподаткування, свідоцтва платника єдиного податку не видаватимуть. Відповідні законодавчі зміни набрали чинності з 1 січня поточного року.

Замість свідоцтва зареєстрований платник може за бажанням безкоштовно отримати витяг з Реєстру платників єдиного податку, який діятиме до внесення змін до Реєстру.

Як зазначають експерти Міндоходів України, такі нововведення спрощують адміністративні бар’єри реєстрації суб’єктів господарювання як платників єдиного податку, оскільки позбавляють необхідності двічі звертатися до державних органів — до держреєстратора та до органів доходів і зборів.

Водночас скасування процедури видачі свідоцтва платника єдиного податку зменшує обсяг документообігу між платником та органами доходів і зборів. Адже свідоцтво видається обов’язково, а витяг з Реєстру платників єдиного податку — за бажанням платника.

Крім того, враховуючи, що бланк свідоцтва платника єдиного податку є документом суворого обліку, його скасування призведе до економії бюджетних коштів. Так, протягом 2013 р. було замовлено 1150 тис. бланків свідоцтв платників єдиного податку, витрачено понад 1 млн. грн. бюджетних коштів

Зазначені нововведення передбачено Законом України від 24.10.2013 р. № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників та удосконалення деяких положень». 


Прес-служба Міндоходів України

 

«Гарячі лінії»

Дата: 21 лютого, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42