Аналітика

«Наші клієнти хочуть мати хороший товар за низькою ціною»

Перефразувавши вислів відомих українських гумористів, упаковка — це не лише ящик, коробка чи мішок, який забезпечує захист продукції від пошкоджень, а й носій реклами. За допомогою, наприклад, професійно виготовленої транспортної тари — гофроящиків — можна, як стверджують фахівці, значно поліпшити якість товару, зробити його ходовим брендом. Бо зручна, практична, дешева та екологічно чиста гофротара спроможна тривалий час зберігати продукт на складі чи під час його транспортування на далекі відстані. Якщо, звісно, її грамотно підібрано для того чи іншого товару.
ТзОВ «Волинська фабрика гофротари» — саме таке підприємство, де професійно, естетично й надійно виготовляють дво-, три-, п’ятишарову упаковку з картону різноманітної конфігурації та щільності. Продукція фабрики має кілька незаперечних переваг перед іншою тарою. Це, зокрема, здатність протистояти ударним, вібраційним навантаженням та проникненню вологи, витримувати падіння з певної висоти. Вона легка при транспортуванні та складуванні.


Паличка-виручалочка

До речі, за кордоном подібні підприємства працюють на конкретного виробника, маючи планові замовлення. Під довгострокові контракти, відповідно, закуповується й сировина. Волинській фабриці клієнтів потрібно шукати по всій Україні. Підприємство регулярно бере участь у тендерах навіть у тих регіонах, де таку продукцію випускають інші фабрики чи заводи. Волиняни навчилися гнучко реагувати на потреби ринку упаковки, тому виграють у багатьох тендерах.

«Ми маємо вже певний авторитет на ринку упаковки, — розповідає Зіновій Шумин, — бо не раз доводили партнерам, що за певних обставин можемо бути навіть своєрідною паличкою-виручалучкою для них. Замовлення деяких клієнтів виконуються в найкоротший термін для того, щоб не зривалися технологічні процеси виготовлення і пакування продукції. Ми допомагаємо, бо вміємо працювати в умовах форс-мажорних обставин».

Цінують кожного клієнта

А ще замовники гофротари поважають волинську фабрику за вміння її працівників спілкуватися з клієнтами. У бізнесі, кажуть, існує така теорія, що зі 100 клієнтів прибуток дають лише 20. Решта потрібні, так би мовити, для обсягу. Проте волинські виробники гофротари цінують кожного замовника. «Нам вдалося налагодити надійний зворотній зв’язок з клієнтами: працівники відділу якості та менеджери знають за прізвищами працівників аналогічних відділів фірм-замовників, регулярно спілкуються з ними, — веде далі директор фабрики. — Для однієї з компаній, пам’ятаю, розробили спеціальний ящик, який давав змогу на 100% завантажувати продукцією автотранспорт для перевезення на далекі відстані. Клієнт заощадив на транспортних витратах, а ми записали до свого бізнесового активу кілька залікових очок. Крім того, фірма-замовник поділилася з іншими партнерами інформацією про надійну роботу нашої фабрики. Така реклама — надзвичайно ефективна».

На сьогодні підприємство випускає до 1,7 млн. м2 продукції в місяць. Стабільною роботою та зарплатою тут забезпечено понад 120 працівників. За шість років існування фабрика стала одним із лідерів з виробництва гофротари в Україні. Сучасне обладнання дає змогу випускати різні види гофрокартону і ящиків. Але зупинятися на досягнутому тут не збираються. Зі слів Зіновія Шумина, підприємство планує розширюватися, збільшуючи асортимент продукції. У м. Нововолинську, де працює фабрика, такі плани керівництва вітають. Адже продуктивна робота підприємства сприятиме ще більшому наповненню державної та місцевої скарбниць.


Олександр КРЮЧКОВ,
krolmi@ukr.net