Новини

Житомирщина

Податківці Житомирщини зустрілися з представниками Світового банку.


У ході зустрічі голова комісії з реорганізації ДПА у Житомирській області Сергій Шинкаренко {h}Голова комісії з реорганізації ДПА у Житомирській області Сергій ШИНКАРЕНКО:
«Враховуючи всі позитивні напрацювання, якими відзначено роботу податкових органів України, ми зуміємо вчасно завершити перший етап проекту «Модернізація державної податкової служби України — 1»
{/h}акцентував увагу учасників на низці напрацювань податкової служби Житомирщини на шляху виконання стратегічного плану розвитку ДПС України. Найголовнішим слід вважати налагоджені взаємовідносини між ДПС та платниками податків, підтвердженням цьому є показник добровільної сплати податків платників області — 95%.

Головним досягненням держави у 2011 р. стало прийняття Податкового кодексу України. І попри прогнози щодо «загибелі» українського бізнесу економічна конституція нашої держави працює, а кількість підприємців — платників податків збільшується. Для прикладу, лише на Житомирщині в 2011 р. із запровадженням норм Податкового кодексу кількість суб’єктів господарської діяльності — юридичних осіб, що обліковуються в податкових органах області, збільшилася порівняно з 2010 р. на понад 600 осіб. Станом на 01.11.2011 р. на податковому обліку перебуває 24 546 юридичних осіб — платників податків, 70 623 фізичні особи — підприємці області. Серед них платників ПДВ — 3651 юридична особа та 781 фізична особа — підприємець.

За 10 місяців 2011 р. від платників податків Житомирської області до зведеного бюджету надійшло майже 2,1 млрд. грн, до місцевих бюджетів — близько 1,2 млрд. грн., що на 149 млн. грн., або на 14,6%, більше, ніж за січень — жовтень 2010 р.

Голова комісії з реорганізації ДПА у Житомирській області також повідомив присутніх про проведення реорганізації податкової служби, що, зокрема,  передбачалося проектом модернізації. Скорочення кількості структурних підрозділів центрального апарату та податкових інспекцій дасть змогу уникнути дублювання функціональних обов’язків та сприятиме підвищенню ефективності та раціоналізації роботи податкової служби.

У листопаді 2010 р. було розпочато проведення реорганізації державних податкових інспекцій Житомирської області, яку буде завершено у січні 2012 р. До цього часу в області налічувалося 20 державних податкових інспекцій. На сьогодні функціонують три об’єднані податкові інспекції, вісім міжрайонних, дві районні та одна ДПІ у м. Житомирі.

Відповідно до Стратегічного плану модернізації державної податкової служби на період до 2013 р. планується запровадження програми якісного обслуговування платників податків, що передбачає надання своєчасних та висококваліфікованих послуг, забезпечення формами податкової звітності, інструкціями щодо їх заповнення, створення ефективної системи приймання і обробки форм податкової звітності, всебічне використання ресурсів мережі Інтернет у роботі з платниками податків.

Саме для широкого залучення платників до подання звітності в електронному вигляді за допомогою мережі Інтернет проводиться робота в інспекціях області. Так, якщо на початку 2011 р. в електронному вигляді звітувало 32% платників Житомирщини, то нині цей показник зріс до 89,3%.

Детальніше про цей напрям роботи розповіла начальник управління інформатизації процесів оподаткування Ольга Беженар.

Перші заступники голови комісії з реорганізації ДПА у Житомирській області Сергій Івасенко, Сергій Ревенко, Катерина Самчук, які були присутні на зустрічі, презентували напрацювання підпорядкованих їм підрозділів за різними напрямами програми модернізації.

Експерти Світового банку високо оцінили досягнутий прогрес житомирських податківців на шляху запровадження проекту «Модернізація державної податкової служби України — 1».

«Рекомендації представників Світового банку дадуть змогу податківцям акцентувати увагу саме на тих проблемних питаннях, які потребують першочергового вирішення», — зазначив Сергій Шинкаренко на завершення зустрічі.


За матеріалами ДПА у Житомирській області