Новини

Хмельниччина

Хмельниччина

З початку поточного року перший сервісний центр з обслуговування платників податків, відкритий при Кам’янець-Подільській ОДПІ, прийняв 50 тис. відвідувачів і 12 тис. документів. Нещодавно ще один такий центр почав працювати у м. Хмельницькому.


Досвід Кам’янець-Подільського центру з обслуговування платників податків уже засвідчив ефективність цього нововведення в органах податкової служби Хмельницької області, де в одному приміщенні надається весь комплекс послуг. Тут приймають податкову звітність, проводять реєстрацію та облік платників, працює громадська приймальня, надають консультації та роз’яснення, відкрито касовий пункт одного з банків, працює кіоск з продажу бланків звітності. Атмосфера в операційному залі спонукає платників до відкритого конструктивного діалогу з працівниками податкової інспекції.

Пріоритетним напрямом роботи у центрі, що функціонує при Кам’янець-Подільській ОДПІ, є забезпечення належних умов для видачі та обміну свідоцтв платника єдиного податку суб’єктам господарювання, які обрали спрощену систему оподаткування. До речі, з початку поточного року їх кількість перевищила 5 тис. фізичних та юридичних осіб. Водночас, як зазначає начальник ОДПІ Ігор Бєлко, майже на 1 млн. грн. зросли надходження від сплати єдиного податку. За роботу сервісного центру відповідають начальник управління інформатизації процесів оподаткування Ніна Чесньовська та заступник керівника цього підрозділу Наталія Бернацька, які добре знають  проблеми бізнес-середовища та механізми, що найкраще сприяють ефективному обслуговуванню платників податків.

Наразі у м. Камянці-Подільському спостерігається активний розвиток туристичної галузі. Міський голова Михайло Сімашкевич — колишній працівник органів ДПС зі стажем роботи 15 років — під час зустрічі з податківцями зауважив, що тісна співпраця органів міської влади та податкової служби сприяла вагомому результату: фактичні надходження до місцевого бюджету становлять 24 млн. грн., з яких 4 млн. грн. надійшло додатково.

«У найближчій перспективі плануємо істотно збільшити надходження за рахунок туристичного збору, — зазначив Михайло Сімашкевич. — Нині працюємо над цікавими інвестиційними проектами. Адже наше місто — справжня перлина Поділля, а такий статус потребує вкладення коштів».

Відтепер підприємці обласного центру відчують переваги комфортного податкового сервісу. Майже 6,3 тис. юридичних та 25,7 тис. фізичних осіб, які обслуговуються у ДПІ у м. Хмельницькому, зможуть заощадити час і зусилля, отримуючи необхідну довідкову чи консультаційну інформацію та подаючи звітність у першому і другому залах центру. Третій призначено для обслуговування платників, пов’язаного з адмініструванням та сплатою податків і зборів, контрольно-перевірочною роботою, погашенням податкового боргу тощо. Додаткову інформацію відвідувачі  отримують з рухомого рядка та повідомлень на моніторі, встановленому в приміщенні центру, внутрішньої радіотрансляції та інформаційних стендів.

Ці переваги було продемонстровано під час презентації, проведеної начальником ДПІ у м. Хмельницькому Русланом Мединським з нагоди відкриття центру, в якій взяли участь голова ДПС у Хмельницькій області Ігор Сінгаєвський та інші керівники податкової служби краю, представники обласної та міської влади, громадських організацій, засобів масової інформації, ветерани податкової служби, підприємці.

«Cервісний центр у Хмельницькому створено на базі інспекції зусиллями й коштом податкової служби. Тож ця подія є знаковою для області і свідчить про послідовну реалізацію принципу «Не платники для податкової, а податкова служба — для платників», — зазначив голова ДПС у Хмельницькій області.


Віктор ЧИЖ, 
ДПС у Хмельницькій області