Новини

Нові сервіс-стандарти

В усіх регіонах України чи не щотижня з’являються нові сервісні центри з обслуговування платників податків. Про послуги сервіс-центрів, що ефективно сприяють поліпшенню умов для виконання платниками своїх податкових зобов’язань, а також заплановані новації у їх діяльності повідомляють фахівці відділів взаємодії зі ЗМІ та громадськістю в областях.


На Житомирщині центри з обслуговування платників податків нещодавно відкрито у містах Житомирі та Малині, в яких налічується 34,5 тис. і 3,7 тис. платників податків відповідно. Голова ДПС у Житомирській області Сергій Шинкаренко, який разом з іншими посадовцями взяв участь у відкритті сервіс-центру в м. Житомирі, запевнив, що подібні центри незабаром функціонуватимуть в усіх 14 податкових інспекціях області. Протягом травня запрацюють ще 12 центрів з обслуговування платників податків у всіх ДПІ в області. У найближчих планах податківців Житомирщини — облаштування найбільших сервісних центрів терміналами, щоб платники мали змогу сплачувати податки не виходячи з приміщення центру.

На Полтавщині жителі м. Карлівки відсвяткували 55-ту річницю з дня заснування міста. Одним із подарунків для мешканців став новий центр з обслуговування платників податків, що відкритий при Карлівській МДПІ, в якій обслуговують понад 3,5 тис. платників податків, а щодня її відвідують в середньому близько 80 платників. Завдяки співпраці платників податків і податківців Карлівською МДПІ у І кварталі 2012 р. до бюджетів усіх рівнів було мобілізовано близько 126 млн. грн., зокрема 94 млн. грн. — до держбюджету та понад 32 млн. грн. — до місцевого. Під час урочистостей з нагоди відкриття центру заступник голови ДПС у Полтавській області Людмила Голуб зазначила: «Якісна сторона служби змінюється. На чільне місце в роботі податкових органів висувають нові пріоритети. Висококваліфіковане сервісне обслуговування платників податків — один з них. Рухаючись у цьому напрямі, ми виходимо на принципово новий рівень партнерських відносин з бізнесом».

На Вінниччині перший центр з обслуговування платників податків відкрито у м. Могилеві-Подільському. Центр надаватиме послуги близько 6 тис. платників податків Могилів-Подільського району, з-поміж яких налічується близько 5 тис. фізичних осіб і майже 1 тис. — юридичних.

На думку голови ДПС у Вінницькій області Ірини Зленко, досить символічно, що саме прикордонний Могилів-Подільський район став першою ластівкою, адже велика кількість його мешканців, громадян сусідньої держави, звертаються до фахівців районної податкової інспекції за консультаціями.

Ірина Зленко переконана, що надання послуг за європейськими стандартами сприятиме підвищенню рівня добровільності сплати податків. З її слів, незабаром увесь комплекс податкових послуг жителі району отримуватимуть у комфортних умовах за 15 — 20 хвилин.

На Кіровоградщині центр з обслуговування платників податків, який відкрито у Знам’янській ОДПІ, надаватиме послуги платникам податків м. Знам’янки та Знам’янського району. Найкращі фахівці податкової інспекції в оперативному режимі інформуватимуть суб’єктів господарювання та пересічних громадян з питань, які в них виникають, і надаватимуть індивідуальні податкові консультації. У пригоді відвідувачам стануть інформаційні стенди, на яких розміщено зразки заяв та інших дозвільних документів, форми декларацій, а також необхідні для сплати реквізити бюджетних рахунків, підключений до мережі Інтернет комп’ютер і Wi-Fi.

Під час відкриття центру голова ДПС у Кіровоградській області Ігор Вірієнко висловив сподівання, що підприємці оцінять кроки назустріч, зроблені податковою, і завжди своєчасно та в повному обсязі сплачуватимуть податки.

«Гарячі лінії»

Дата: 29 листопада, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42