Статті

Ефект зворотного зв’язку

У січні поточного року в ДПС України розпочав функціонувати сервіс «Пульс податкової», що приймає звернення громадян стосовно проблемних питань роботи відомства.

Своєчасність і доцільність створення сервісу засвідчує активність його користувачів. Звіти щодо дзвінків на «гарячу лінію» щодня подають Голові ДПС України Олександру Клименку{h}«Для мене важливо формувати думку про те чи інше питання, спираючись на різні джерела інформації, а не тільки на звіти підлеглих. Щоб приймати правильні рішення, потрібні ефективні механізми зворотного зв’язку, а також громадські майданчики для дискусій»{/h}, а вирішення заявлених проблем перебуває під його персональним контролем.


«Пульс податкової» — це унікальний сервіс, що забезпечує зворотний зв'язок податкової служби з платниками податків. Будь-хто з пересічних громадян, підприємців можуть зателефонувати на «гарячу» лінію «Пульсу податкової» за телефоном (044) 284-00-07 і висловити свої пропозиції та побажання щодо роботи служби або поставити запитання. І вже протягом робочого дня людина отримає відповідь на свій дзвінок. Крім того, за цим самим телефоном можна заявити про протиправні та корупційні дії працівників податкової служби України.

За час роботи прийнято вже понад 8500 дзвінків. Безпосередніх скарг на дію чи бездіяльність податківців було менше тисячі. 88% дзвінків мають консультаційний характер та не перебувають безпосередньо в компетенції податкової служби.

У цілому найбільше скарг — на організацію роботи. Понад 20% громадян телефонували з приводу проблем, які виникають з електронною звітністю, 6% користувачів лінії турбують проблеми перевірок суб'єктів господарювання податковими органами.

Найактивніше користуються послугами «Пульсу податкової» жителі м. Києва (25% загальної кількості дзвінків), а також Дніпропетровської (13%), Харківської (8%) та Одеської областей (6%).

«Гарячі лінії»

Дата: 16 серпня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00