Новини

Спрощення відносин із бізнесом

При ДПІ у Святошинському районі м. Києва відкрито центр обслуговування платників податків.


За словами Голови ДПС України Олександра Клименка, це свідчить, що стратегія відомства щодо перетворення з фіскального органу на сервісну службу — не просто гасла, а послідовні системні фахові кроки назустріч бізнесу. «Ми стаємо ближче до платників, надаємо їм стандартизовані високоякісні послуги. Це успішний світовий тренд», — підкреслив Олександр Клименко.

При ДПІ у Святошинському районі м. Києва відкрито центр обслуговування платників податків

Податківці провели опитування платників податків, які скористалися послугами аналогічних центрів, відкритих у різних регіонах нашої держави. «Маємо тільки позитивні відгуки, — повідомив керівник податкової. — Платники зазначають, що відчувають турботу, і їм дуже зручно в одному місці отримувати повний спектр послуг, які надає податкова служба».

Центр розташовано на першому поверсі будівлі ДПІ у Святошинському районі м. Києва. Його загальна площа — 417 м2, кількість працівників — 26. До складу центру входить три зали: перша слугує для приймання звітності і вхідної кореспонденції, друга — для видачі довідок і дозвільних документів, третя — для обслуговування платників податків. Крім того, в центрі працює система «електронна черга», функціонує районний відділ реєстрації користувачів акредитованого центру сертифікації ключів ДПС України, є дитяча кімната, кімната відпочинку і кафе.

«Центр у Святошинському районі — «перша ластівка» для столиці. Водночас це яскравий доказ того, що ми стаємо відомством, яке дійсно служить народу, а також чудовий стимул і надалі розвиватися на вимогу сьогодення», — прокоментувала подію голова ДПС у м. Києві Ірина Носачова. Вона анонсувала відкриття найближчим часом низки таких центрів у столиці. Всього їх буде 12, в тому числі один — для обслуговування іноземних громадян.

«Гарячі лінії»

Дата: 31 травня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42