У м. Кіровограді відкрито найбільший в області центр обслуговування платників податків. Він функціонуватиме при Кіровоградській ОДПІ та обслуговуватиме близько 30 тис. відвідувачів.
Як зазначив голова ДПС у Кіровоградській області Ігор Вірієнко, основною метою створення таких центрів є реалізація одного із стратегічних напрямів діяльності податкової — перетворення її з фіскального органу на сервісну службу. «Відкриття центрів спрямовано на поліпшення якості обслуговування платників податків і передбачає впровадження прогресивних підходів і методів взаємодії податкової служби з клієнтами», — наголосив очільник обласного податкового відомства.
Начальник Кіровоградської ОДПІ Олександр Постриганенко
презентував учасникам заходу модернізовані та технічно обладнані
приміщення: у трьох залах центру можна отримати кваліфіковану консультацію
з податкового законодавства, подати звітність, отримати необхідні довідки,
патенти, свідоцтва тощо. Для зручності відвідувачів у центрі діє зона
Wi-Fi, а на моніторах транслюється важлива та корисна для платників
податків інформація.
Платники податків і запрошені гості звернули увагу на якісне оформлення інформаційних стендів, адже на них розміщено всі необхідні матеріали:
Присутні на церемонії відкриття платники податків позитивно оцінили зусилля колективу Кіровоградської ОДПІ щодо створення якісно нових умов для їх обслуговування. Як наслідок, податківці очікують отримати у відповідь від платників покращення податкової культури та підвищення рівня добровільної сплати податків і зборів до бюджетів.
Відділ взаємодії зі
ЗМІ
та громадськістю ДПС у Кіровоградській області