Юридична практика

Сервіси у дії

Наприкінці травня розпочав роботу Акредитований центр сертифікації ключів ДПС України, а разом з ним — його офіційний інформаційний ресурс при столичній податковій.

Підпис під ключ

Адреса представництва центру — http://www.kyivsta.gov.ua/navigator/csk.htm. Крім того, завітати на цю сторінку можна, натиснувши на відповідний банер на веб-сайті ДПС у м. Києві. «Банер «Акредитований центр сертифікації ключів» створено для того, щоб платники мали можливість заздалегідь ознайомитися з усією необхідною інформацією щодо отримання електронних ключів», — повідомила під час нещодавнього діалогу з підприємцями керівник столичного податкового відомства Ірина Носачова.

Як наслідок, останнім часом суттєво збільшилася кількість бажаючих отримати безкоштовні послуги електронного цифрового підпису. Зокрема, у столичних пунктах сертифікації електронних ключів платникам податків видано вже 1100 безкоштовних ключів. На сьогодні це становить 17% усіх виданих по Україні податковою службою електронних ключів.

За словами Ірини Носачової, наразі у м. Києві працюють 11 пунктів сертифікації, які безкоштовно надають електронні ключі, — у кожній з районних податкових інспекцій столиці та при ДПС у м. Києві.

Нові платники ПДВ

У м. Києві за півроку кількість виданих свідоцтв платника ПДВ зросла на 40%. На цьому наголосила голова ДПС у м. Києві Ірина Носачова під час зустрічі з представниками столичного бізнесу.

За шість місяців 2012 р. у столиці видано майже 7 тис. свідоцтв платника ПДВ. Порівняно з аналогічним періодом минулого року їх кількість, у тому числі у зв’язку з перереєстрацією, зросла майже на 2,5 тис. свідоцтв.

Загалом станом на 1 липня у м. Києві зареєстровано 56,6 тис. платників ПДВ, з яких 54,6 тис. юридичні особи і понад 2 тис. — фізичні.

Як зазначила Ірина Носачова, протягом зазначеного періоду спостерігається значне зменшення кількості платників податків, реєстрацію яких було анульовано. З початку 2012 р. свідоцтва втратили близько 3,7 тис. платників ПДВ, що на 2,4 тис. менше, ніж минулого року. «Основні причини анулювання — це внесення до Єдиного державного реєстру запису про відсутність за місцезнаходженням, непідтвердження відомостей про юридичну особу, звітування про відсутність господарської діяльності та неподання протягом останніх 12 календарних місяців податкової звітності», — зауважила головний податківець столиці.

Відшкодування «автоматом», і не тільки

У першому півріччі цього року на рахунки столичних платників відшкодовано 1,175 млрд. грн. ПДВ. За словами керівника столичного податкового відомства Ірини Носачової, спостерігається певна позитивна динаміка у поширенні відшкодування податку «автоматом». «З початку року вже 50 столичних підприємств отримали бюджетне відшкодування ПДВ на суму близько 100 млн. грн. Після запровадження цього сервісу тільки три підприємства отримали у столиці таке відшкодування, — констатувала головний податківець столиці. — Звісно, для м. Києва цієї кількості підприємств недостатньо. Останніми змінами законодавчих норм, що містяться в Податковому кодексі України, удосконалено певні критерії автоматичного відшкодування, тому, переконана, що підприємства, які прагнуть отримувати повернення ПДВ «автоматом», скористаються цією можливістю».

Голова ДПС у м. Києві також поінформувала, що на сьогодні кожна четверта гривня заявляється до відшкодування незаконно. «З початку року столичні податківці попередили 543 незаконні спроби заявлення до відшкодування ПДВ на суму майже 0,5 млрд. грн.», — підсумувала Ірина Носачова.


За матеріалами ДПС у м. Києві

                   

«Гарячі лінії»

Дата: 28 березня, Четвер
Час проведення: з 10:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42