Новини

Платник податків — насамперед клієнт

Про це в ході прес-конференції, присвяченої підбиттю підсумків роботи в першому півріччі 2012 р., повідомив голова ДПС в Одеській області Олександр ЧЕРНОБАЙ.

Голова ДПС в Одеській області Олександр ЧернобайПодаткова служба виконує своє головне завдання, поставлене Президентом України Віктором Януковичем, щодо переходу від фіскальної форми роботи до сервісної. «Формат роботи, орієнтований на партнерські взаємини із платниками податків, і, як наслідок, забезпечення наповнення дохідної частини бюджету покладено в основу місії і стратегічних цілей нашої роботи в поточному році», — підкреслив Олександр Чернобай.


За шість місяців цього року платниками податків Одеської області спрямовано до бюджетів усіх рівнів понад 3,300 млрд. грн., що на 500 млн. грн., або 15,3%, більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Державний бюджет поповнився на 1,496 млрд. грн. Темп зростання до минулого року становив 124,8%.

Зі збільшенням надходжень до бюджету розширюється і спектр податкових послуг. Високу оцінку платників податків одержав такий сервіс, як надання податкової звітності в електронному вигляді. За перше півріччя 2012 р. в електронному вигляді надійшло більш ніж 400 тис. документів податкової звітності, що в півтора раза більше, ніж за відповідний період минулого року.

Найближчим часом така послуга стане доступною для кожного платника податків. Сприятиме цьому відкриття у м. Одесі Центру сертифікації електронних ключів, де платник може одержати електронний ключ швидко й безкоштовно. Понад 1 тис. платників в Одеській області вже одержали ці ключі.

Олександр Чернобай також зазначив, що справедливе застосування чинного законодавства, обмеження можливості корупційних проявів — це основні вимоги для стимулювання інвестицій. Виконання податкових зобов’язань має стати оперативним, комфортним, необтяжливим.

Сьогодні проводиться активна робота щодо відкриття центрів обслуговування платників податків, покликаних створити максимально комфортні умови для одержання всього комплексу податкових послуг. В Одеській області відкрито вже шість таких центрів.

У рамках Регіональної програми створення належних умов для обслуговування платників податків на 2012 —2014 рр. на створення й устаткування центрів Одеською облрадою виділено 60,97 млн. грн.

Крім того, податковій службі регіону передано один із будинків Інституту сухопутних військ. Туди після реконструкції приміщення переїде ДПІ Приморського району м. Одеси. Сьогодні її адміністративні будинки знаходяться за чотирма різними адресами, що, звичайно ж, супроводжується появою певних труднощів для платників податків. Проект реконструкції будинку з урахуванням створення в ньому центру обслуговування платників податків уже розробляється.

Стратегічною метою податкової служби залишається протидія тіньовому сектору економіки. Для цього працює Комплексна система протидії тінізації економіки. При цьому реальний сектор економіки не відчує будь-якого тиску або втручання у власну діяльність — тільки поліпшення податкового сервісу.

У ІІІ кварталі поточного року планово перевірять 88 підприємств Одеської області, що на 22 суб’єкта господарювання менше, ніж у ІІ кварталі. У цілому ж у 2012 р. плановими перевірками буде охоплено не більше 425 підприємств регіону.

За словами Олександра Чернобая, у подальшому вдосконаленні роботи податкової служби, підвищенні рівня податкової культури наших громадян зацікавлена й громадськість. У першому півріччі 2012 р. податковими органами області проведено 170 зустрічей із представниками бізнесу та громадськості. Результат цих зустрічей — конструктивний діалог, обговорення спірних ситуацій, що склалися, і пошук шляхів їх вирішення.


За матеріалами управління взаємодії
зі ЗМІ та громадськістю ДПС в Одеській області

«Гарячі лінії»

Дата: 21 лютого, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42