Статті

Добровільність у пріоритеті

Центр обслуговування платників податків відкрився в Роменській ОДПІ, що на Сумщині, де понад 4 тис.  осіб зможуть оперативно отримувати податкову інформацію та консультації.


Центр реєструватиме платників та прийматиме звітність. «Особливу увагу, — заявив начальник Роменської ОДПІ Олексій Полив'яний, — приділено можливостям електронного звітування. Центр щомісяця прийматиме 2,5 тис. податкових звітів, видаватиме понад 1 тис. довідок і дозвільних документів. Обслуговуватиме понад 200 тис. ідентифікаційних кодів громадян».

Спільна діяльність податківців, Роменської райдержадміністрації та Роменського міськвиконкому зі створення центру засвідчила, що податковим відносинам у регіоні місцева влада приділяє особливу увагу. І це не випадково. Адже платниками до місцевих бюджетів уже спрямовано 113 млн. грн., до державного бюджету — понад 1 млрд. грн.

Зі слів Олексія Полив'яного, показовим є той факт, що 99% платежів минулого та поточного років сплачено до зведеного бюджету платниками Роменського регіону, Недригайлівського та Липоводолинського районів добровільно. Подальше зростання надходжень податківці вбачають у добробуті платників  та детінізації економіки, чому, безумовно, сприятимуть комфортні умови сплати податків.

А в сервісному центрі, відкритому при Охтирській ОДПІ, обслуговуватимуться понад 7 тис. платників податків.


Сучасний центр споруджено за сприяння голови Сумської обл-держадміністрації Юрія Чмиря.

В урочистому відкритті сервісного центру взяли участь перший заступник голови ДПС у Сумській області — начальник управління податкової міліції Олександр Хольченков, голова Охтирської райдержадміністрації Анатолій Коваль, платники податків, представники громадських організацій підприємців, засобів масової інформації.

«Податківці продовжують удосконалювати свою роботу, акцентуючи увагу на співпраці з платниками податків і громадськістю», — зауважив під час відкриття нової споруди Олександр Хольченков та особисто поспілкувався з консультантом-модератором, який направлятиме платників до потрібного йому фахівця, а також з кожним працівником центру. Поцікавився, наскільки зручними є нові робочі місця, і побажав успіхів у роботі.

Начальник Охтирської ОДПІ Володимир Літвінов презентував учасникам заходу модернізовані та технічно обладнані приміщення. Для зручності відвідувачів у центрі діє зона Wi-Fi, а на моніторах транслюється важлива та корисна інформація для платників податків. Відвідувачам було представлено інформаційні стенди, повний спектр послуг, що надаються сервісним центром.

Присутні на церемонії відкриття платники податків на «відмінно» оцінили зусилля колективу Охтирської ОДПІ щодо створення якісно нових умов для їх обслуговування.


Наталія ШАПОВАЛ,
штаб УПМ ДПС у Сумській області