Новини

Наближення до стратегічної мети

При ДПІ у Печерському районі м. Києва відкрито черговий центр обслуговування платників податків.

458 — напевно, не зовсім магічне число. Вірніше, не для всіх. Водночас для постійних відвідувачів податкової у Печерському районі воно ознаменувалося появою в столиці чергового центру обслуговування платників податків. «Ми вже по праву можемо називати такі центри черговими, адже їх відкриття стало нормою. Цей шлях ми розпочали трохи більше ніж рік тому — у червні 2011 р., тоді як зараз уже завершуємо розподіл функцій відомства між бек-офісами і фронт-офісами, тобто у своїй діяльності ми віддали перевагу сервісу», — зазначив Голова ДПС України Олександр КЛИМЕНКО під час урочистого відкриття центру.


На переконання голови ДПС у м. Києві Ірини Носачової, поява центру — ще один місточок до досягнення податківцями стратегічної мети — перетворення служби з фіскальної на сервісну. «Крім того, створення центрів свідчить про те, що ми простягаємо бізнесу товариську руку, — наголосила вона. — Період модернізації служби та її внутрішньої перебудови потрібно пережити з гідністю. Будь-які зміни в суспільстві сприймаються не однаково, але запевняю: ми, податківці, вбачаємо у платниках передусім партнерів, наших клієнтів».

Проектуючи центр, працівники податкової служби прагнули взяти на озброєння все найкраще, що вже існує в аналогічних підрозділах у різних регіонах. Цілком логічно, оскільки на обліку в ДПІ у Печерському районі м. Києва перебувають 58 тис. платників податків, з яких 48 тис. — юридичні, 10 тис. — фізичні особи. «Це колосальна кількість, тому ми намагалися створити центр європейського зразка. Обслуговуємо не тільки підприємства з вітчизняними й іноземними інвестиціями, а й посольства іноземних держав (23! — Ред.), представництва МВФ та ООН», — пояснила начальник ДПІ в Печерському районі м. Києва Вікторія Мальцева.

Результат не забарився: модератор, який зустрічає громадян при вході до приміщення, підказує їм подальший вектор напряму до однієї з трьох секцій центру: перша слугує для прийому звітності і вхідної кореспонденції, друга — для видачі довідок і дозвільних документів, третя — для обслуговування платників податків. Загалом — 20 вікон, пропускна здатність яких становить 2200 платників на день. Також до послуг останніх — районне відділення реєстрації користувачів акредитованого центру сертифікації ключів і, вже за традицією, дитяча кімната.

Усього за невеликий проміжок часу під будівлі центрів здано в експлуатацію 60 тис. м2. Зазначені підрозділи, які надають платникам високоякісні фахові послуги, працюють у кожному регіоні. «Спектр послуг дуже великий: від інформаційно-консультаційної підтримки до суто адміністративної, як то взяття на облік платників податків, видача довідок, патентів та інших документів», — окреслив характер роботи центрів Олександр Клименко.{h}Голова ДПС України Олександр КЛИМЕНКО:
«Завдяки центрам обслуговування платників податків відвідувачі інспекцій забули, що таке черга, і з появою кожного нового такого закладу ми наближаємося до перетворення нашого відомства на сервісну службу»{/h}

У планах податківців — до кінця року повністю завершити створення цієї інфраструктури, яка виявилася затребуваною у платників податків. Мережа центрів становитиме 476 установ. «Завдяки центрам відвідувачі інспекцій забули, що таке черга, і з появою кожного нового такого закладу ми наближаємося до перетворення нашого відомства на сервісну службу», — підсумував Голова ДПС України.


Ольга ГЕРМАНОВА,
germanova@visnuk.com.ua

При ДПІ у Печерському районі м. Києва відкрито черговий центр обслуговування платників податків

«Гарячі лінії»

Дата: 14 березня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42