Новини

Орієнтир — на клієнтів

При ДПІ у Солом’янському районі м. Києва відкрито найбільший у столиці центр обслуговування платників податків.

Розташований він на першому поверсі приміщення інспекції на площі 563,2 м2, розрахований на 35 робочих місць. Для забезпечення платникам якісного сервісу простір центру має неабияке значення, адже за кількістю юридичних і фізичних осіб, що перебувають на обліку на Солом’янці, район посідає третє місце в м. Києві.


При ДПІ у Солом’янському районі м. Києва відкрито найбільший у столиці центр обслуговування платників податківУ діяльності центру застосовуються сучасні технології, які дають змогу вивести відносини з платниками податків на якісно вищий рівень. «Відкриттю закладу передувало чимало турбот, але це були приємні клопоти, спрямовані на створення для підприємців комфортних умов ведення бізнесу», — поділився хвилюваннями винуватець урочистостей, начальник ДПІ у Солом’янському районі м. Києва Вадим Ажиба.

Аби перебування в центрі було максимально зручним, у ньому працює система електронної черги, за допомогою якої клієнт може легко зорієнтуватися на місцевості. У центрі розташовано три зали, в яких надаються адміністративні послуги (видача довідок і дозвільних документів, прийом звітності та вхідної кореспонденції, а також надаються податкові консультації), акредитований центр сертифікації ключів, приймальня громадян і зал очікування.

Після екскурсії центром заступник голови ДПС у м. Києві Андрій Лахтадир схвально відгукнувся про його роботу: «Підготовку фахівців до відкриття закладу оцінюю на «відмінно». Його робота справді свідчить про наміри податківців перетворити відомство з фіскального органу на сервісну службу. Очікуємо, що розпочатий нами процес дасть результати не тільки у вигляді збільшення надходжень до бюджету, а й порозуміння з платниками».

На сьогодні у столиці функціонує вже дев’ять сервісних центрів, а всього їх буде 11 — при кожній районній ДПІ, та центр обслуговування платників податків для іноземних громадян при ДПС у м. Києві. На базі Оболонської інспекції податківці обіцяють відкрити аналогічний підрозділ уже за тиждень, а на базі Шевченківської — до кінця вересня 2012 р. Таким чином у столиці буде завершено розбудову клієнтоорієнтованої системи обслуговування платників податків.


Ольга ГЕРМАНОВА,
germanova@visnuk.com.ua

«Гарячі лінії»

Дата: 28 березня, Четвер
Час проведення: з 10:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42