Новини

Електронні послуги — все для бізнесу

Державна податкова служба пропонує вдосконалити відносини з платниками, перевівши їх в онлайн-режим. Крім можливості податкового звітування в електронному вигляді,  яким уже користується майже 100% бізнесу, підприємства зможуть отримувати адміністративні послуги, консультації та навіть здійснювати розрахунки з бюджетом. З 1 грудня запрацюють деякі сервіси.


ДПС України розробила проект Концепції створення у відомстві електронного сервісу «Електронний кабінет платника податків», яка має бути затверджена урядом. Надання такої послуги передбачено Національним планом дій на 2012 рік в рамках Програми економічних реформ на 2010 — 2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава». Проект «Електронний кабінет платника податків» — це продовження реформування ДПС щодо переходу від фіскальної служби до сервісної. Крім відкриття по всій Україні центрів обслуговування платників, акредитованого Центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДПС, що надає послуги електронного цифрового підпису, бізнес ще й безкоштовно отримає електронні послуги за допомогою Інтернет-мережі. «Метою Концепції є створення передумов для розширення спектра електронних послуг, поліпшення якості обслуговування платників, забезпечення достовірності та оперативності інформації, що подається в ДПС, підвищення рівня прозорості та відкритості діяльності податкової служби, розроблення ефективного механізму зворотного зв’язку», — зазначається в документі.

«Електронний кабінет платника податків» — це сервіс веб-порталу ДПС, який за допомогою спеціального інструменту доступу з використанням електронного цифрового підпису дасть можливість платнику спілкуватися з податківцями в онлайн-режимі. Робота з персональним електронним кабінетом може здійснюватися з будь-якого підключеного до Інтернету комп’ютера після авторизації користувача. «Електронний кабінет платника податків» передбачатиме чотири сервіси. «Інформаційні сервіси» надаватимуть послугу з роботи з індивідуальним податковим календарем, який нагадуватиме про терміни подання звітності та сплати податків, інформуватиме про одержання податкового кредиту, а також виявлені під час перевірки помилки для їх виправлення без застосування штрафних санкцій. Крім того, у платника буде доступ до перегляду своїх актуальних і архівних відомостей, переліку податкових пільг, документів, виданих органами ДПС, у тому числі як фізичній особі — підприємцю (довідки, торгові патенти, свідоцтва).

Сервіси «Податкова звітність» і «Розрахунки з бюджетом» забезпечать платнику можливість електронного декларування та перегляд поданої чи сформованої звітності, а також відкриють доступ до даних про заборгованість зі сплати податків. Тому можна буде розрахувати пеню згідно з даними картки особового рахунку. Крім того, планується надавати послуги з формування та заповнення платіжних документів зі  сплати податків, зборів і здійснювати сплату зобов’язань до бюджету за допомогою банківської системи типу Інтернет-банкінг. Завдяки останньому сер-вісу — «Спілкування з ДПС» платник зможе офіційно листуватися з контролюючими органами, в онлайн-режимі отримувати консультації, адміністративні послуги, замовляти довідки й отримувати їх в електронному вигляді. Таке різноманіття запропонованих послуг дасть можливість платнику визначитися з індивідуальними параметрами роботи в «Електронному кабінеті платника податків». Більшість сервісів буде запущено в 2013 р. А вже з 1 грудня 2012 р. для бізнесу відкриється доступ до інформації про заборгованість і можливості електронного декларування.

«Гарячі лінії»

Дата: 18 липня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42