Статті

Знання — основа якісного обслуговування платників

кружна державна податкова служба — Центральний офіс з обслуговування великих платників податків ДПС спільно з компанією «Баланс-Клуб» провела майстер-клас для працівників, які мають найменший досвід роботи у податковій.


Керівник Окружної ДПС — Центрального офісу з обслуговування великих платників податків ДПС Сергій СТЕПЕНКО підписав наказ від 04.10.2012 р. № 592 «Про навчальні програми», яким було затверджено регулярне проведення навчання — семінарів, тренінгів для персоналу Центрального офісу та СДПІ по роботі з великими платниками податків у містах.

Концепція Центрального офісу з обслуговування великих платників щодо кадрового оновлення персоналу передбачає практичні навчання молодих спеціалістів, які щойно закінчили виші і потребують здобуття практичних навичок. До слова, до Центрального офісу нинішнього року прийшли випускники вишів, які досконало володіють теоретичною податковою базою. Тож практичні навички вони засвоюють швидко.

Днями спільно з компанією «Баланс-Клуб» Центральним офісом організовано спеціальний майстер-клас «Класична практика фінансів у бізнесі». Молоді спеціалісти прослухали лекцію генерального директора компанії «Баланс-Клуб» Аполлона Позова щодо фінансової звітності підприємства, дізналися про особливості фінансових показників, їх взаємозв'язок з обсягами податкових зобов'язань і податкового кредиту. Після лекційної частини та спілкування з лектором слухачам було запропоновано закріпити нові знання у цікавій формі — бізнес-грі.

Залучені до навчання податківці сумлінно пройшли усі етапи гри, самостійно склали баланс підприємства та інші форми фінансової звітності, прослідкували за сплатою податків у процесі здійснення господарської діяльності. Така невимушена обстановка в ході навчання  позитивно впливає на рівень засвоєння матеріалу. І це не дивно, адже спеціалісти «Баланс-Клубу» вже досить давно працюють у сфері консалтингових послуг і завжди застосовують лише високоефективні методики навчання.

Усього майстер-клас відвідали 32 працівники Центрального офісу. Згідно з опитуванням, проведеним управлінням персоналу,  податківці позитивно оцінили заняття та висловили бажання і надалі брати участь у подібних заходах.

Для організації навчальних заходів податківці можуть залучати спеціалізовані організації та установи. Кінцева мета цього процесу — підтримання знань працівників ДПС на високому рівні, що, у свою чергу, забезпечить кваліфіковане обслуговування клієнтів податкової.

Слід зазначити, що тут приділяють увагу не лише навчанню молодих спеціалістів. Для досвідчених податківців розроблено окремі тематичні програми «Нововведення у податковому законодавстві», «Трансфертне ціноутворення» тощо.

Крім навчання керівництво Центрального офісу запроваджує новітню систему заохочення працівників,  покращує соціальні стандарти, піклуючись про своїх спеціалістів.

Окружна ДПС — Центральний офіс з обслуговування великих платників податків ДПС за участю первинної профспілкової організації забезпечує медичним страхуванням працівників, стаж роботи яких у податковій службі перевищує один рік.

Вже майже три місяці персонал офісу користується цим зручним видом страхування і задоволений якістю медичних послуг, які стали доступними для податківців.

У підсумку позитивні результати відчули всі: Центральний офіс задоволений належним рівнем кваліфікації працівників, а працівникипокращенням умов праці та дотриманням соціальних стандартів.


Наталія БЕРЕГОВА,
начальник відділу забезпечення доступу до публічної інформації
і розгляду звернень громадян Окружної ДПС
Центрального офісу
з обслуговування ВПП ДПС

«Гарячі лінії»

Дата: 21 лютого, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42