Аналітика

Велика «Копійка»

З добром та хлібом приходить щодня до мешканців Рожнятинського району на Івано-Франківщині ТзОВ «Агрокомпанія «Копійка».


У с. Нижньому Струтні готувалися до весілля. Про це першими заговорили працівники кондитерського цеху місцевого ТзОВ «Агрокомпанія «Копійка», які прикрашали фігурками молодят великий весільний коровай.

— Ми, — розповіла одна із майстринь, — першими дізнаємося, хто не лише в селі, а й у районі загалом виходить заміж чи жениться. І від радості за чиєсь щастя працюється ще краще: хочеться для молодят випекти особливий коровай...

Ось так уже понад 10 років на Рожнятинщині працює для селян велика, як її тут називають, «Копійка». Мабуть, тому вона є великою, що близько 150 місцевих жителів забезпечила цілорічною роботою. І тато чи мама гарантовано годують сім'ї вдома, а не їздять по закордонах на заробітки. Шанують агрокомпанію ще й за те, що «Копійка» налагодила в гористій місцині випуск високоякісної дешевої макаронної, кондитерської та хлібобулочної продукції, яка відповідає усім чинним в Україні стандартам.

— Ми не використовуємо добавок, консервантів при виробництві макаронів, хліба, здобного печива, бо не хочемо труїти людей, — констатує директор ТзОВ «Агрокомпанія «Копійка» Зорян ЯРЕМЧУК. — Я сам народився тут, знаю, якщо не за прізвищем, то в обличчя практично всіх жителів району, й заробляти гроші на їхньому здоров'ї, і взагалі на здоров'ї співвітчизників (а наша продукція реалізується в Івано-Франківській, Львівській, частково — Тернопільській та Чернівецькій областях), вважаю, аморально. Тому наш хліб зовні, може, й не такий привабливий, як заводський, але за ним завжди стоїть черга.

До речі, рожнятинці полюбляють смакувати продукцію ТМ «Копійка». Маючи власні магазини у 22 населених пунктах району (всього в районі — 31 сільська рада та 3 селища міського типу), агрокомпанія дійшла зі своїм натуральним, дешевим хлібом, макаронами, здобним печивом, кондитерськими виробами навіть до важкодоступних гірських сіл, де проживають далеко не багаті й не молоді люди, які цінують кожну гривню.

— Ми як єдиний в області серйозний виробник макаронів, — веде далі розповідь Зорян Іванович, — усвідомлюємо велику відповідальність, що цим покладена на агрокомпанію. Торік, аби відповідати вимогам сучасного макаронного бізнесу, встановили на підприємстві (розташоване воно в іншому селі — Ціневі) нову потужну виробничу лінію. Тож сьогодні пропозиція почала випереджати попит, і постало питання про розширення ринку збуту продукції. Ми не боїмося конкуренції, хоча й добре розуміємо, що в Україні є потужні брендові марки, які вже давно торгують подібною продукцією. Проте наша порівняно з їхньою — дешевша. Це великий плюс для нас. І ми обов'язково нагодуємо людей, які сьогодні отримують низьку пенсію та зарплату і не можуть собі дозволити купити дорогі продукти.

Соціальне спрямування «Копійки» втілилося вже в упаковці її продукції: «одягати» макарони в дорогу — значить, як підрахували на підприємстві, на 300 — 400 грн. підвищити ціну виробу на кожній тонні. Тож для селян агрокомпанія розробила скромні фірмові трикілограмові мішечки. Під час сільських акцій товариство продає макарони ще й у мішках по 20 кг. Окрім того, налагодили в с. Ціневі виробництво круп: потужності дають змогу переробляти все, крім гречки. Свого часу тут навіть рис шліфували.

— Одним словом, — підсумовує Зорян Яремчук, — намагаємося виготовляти ту продукцію, яка користується попитом. Нещодавно навіть відкрили три торгові кіоски в м. Івано-Франківську, плануємо запустити в обласному центрі також п'ять соціальних магазинів. Це, безперечно, — певні витрати, але ми свідомо йдемо на них. Бо хаотичний ринок закінчився. Він став прагматичним, урівноваженим і дуже залежним від покупця. На останнього й орієнтуємося.


Олександр КРЮЧКОВ

«Гарячі лінії»

Дата: 28 березня, Четвер
Час проведення: з 10:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42