Новини

Соціальний діалог

Податкова іде до людей. Широкомасштабна інформаційна кампанія концентрує увагу суспільства на діяльності відомства в інтересах пересічного громадянина.

Адже робота податківців — це не лише фінансовий контроль, а й захист споживчого ринку від фальсифікованих товарів та неякісних послуг, а також  інтересів громадян у дотриманні роботодавцями норм трудового законодавства щодо виплати легальної заробітної плати. Лише нинішнього року працівники податкової допомогли офіційно працевлаштуватися майже 70 тисячам найманих громадян.


Втім, доля тіньової економіки спонукає податківців до активних дій. На підприємствах, які воліють існувати поза законом, задіяно багато наших співвітчизників. Працюючи на хитрого пана, вони нехтують своїми трудовими правами і соціальними гарантіями. Наймані працівники, які отримують зарплату «в конвертах», здебільшого не бачать виходу із ситуації, що склалася.

Але вихід є! Варто лише прагнути відстоювати свої законні права. І податкова у цьому допоможе та захистить. Про це знатиме тепер кожний громадянин. Біг-борди із закликом «Вимагайте офіційного оформлення Вашої заробітної плати» розміщено по всій Україні. Податківці нагадують кожному: «біла» зарплата збільшує пенсійні накопичення, соціальні гарантії, трудові права.

Ну а якщо можуть виникнути проблеми, слід без вагань звертатися до податкової. Для цього не треба нікуди їхати, достатньо зв'язатися з податківцями через «Пульс податкової».

Державна податкова служба України розмістила у вільному доступі в Інтернет-мережі новий відеоролик соціальної спрямованості, в якому закликає громадян та підприємців користуватися інтерактивним сервісом «Пульс податкової».

А самих підприємців через відеоролик інформують, що у разі якщо платники зустрічаються із недостатнім рівнем сервісу чи навіть ознаками непрозорої та нерегламентованої поведінки з боку податківців, саме від платників залежить, який шлях обрати. У податковому відомстві зазначають, що фіксується чимало випадків, коли ініціатором корупційних дій стає саме платник, який не бачить можливості скористатися цілком законними способами вирішення проблем у відносинах з податковою або узгодження спірних питань.

Працівники державної податкової служби закликають платників ніколи не намагатися вирішити проблему за допомогою хабара, оскільки це безперспективний шлях, що веде до збільшення корупції та зниження якості обслуговування.

На прикладі головного героя ролику продемонстровано, що сервіс «Пульс податкової» є надійним та ефективним інструментом вирішення проблеми у подібних ситуаціях, який створено саме для здійснення громадського контролю за діяльністю служби та боротьби з проявами корупції.

«Пульс податкової» почав працювати із січня 2012 р. Відтоді до ДПС Украни надійшло понад 21 тис. звернень. Більшість телефонних дзвінків (88%) мали консультаційний характер: платники потребували виключно роз'яснень законодавства. Інші 12% стосувалися конкретних ситуацій. На сьогодні 97% звернень оброблено з позитивним результатом, проблеми платників вирішено.

З відеороликом можна ознайомитися на офіційній сторінці ДПС України у соціальній мережі Facebook http://www.facebook.com/pages/ДПС-України133727566708747 та на веб-сайті Yotube http://www.youtube.com/watch?v=0gfm4HZlQJs&feature=youtu.be


Микола ВЛАЩУК

«Гарячі лінії»

Дата: 14 березня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42