Який порядок заповнення граф Реєстру виданих та отриманих податкових накладних у разі, якщо платник ПДВ здійснює придбання в осіб, не зареєстрованих як платники податку, товарів/послуг та основних фондів, які частково використовуватимуться в оподатковуваних операціях, а частково — ні?
Порядок ведення Реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі — Реєстр) затверджено наказом № 1002.
Відповідно до п. 10 Порядку № 1002 у розділі II Реєстру відображаються отримані податкові накладні, розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної), ВМД, а також інші документи, на підставі яких здійснюється облік операцій з придбання товарів/послуг.
Згідно з пп. 10.4 цього Порядку передбачено, що облік придбаних товарів/послуг на митній території України в осіб, які не зареєстровані як платники ПДВ, ведеться на підставі документів, що засвідчують постачання таких товарів/послуг.
При внесенні до розділу ІІ Реєстру документів, що засвідчують придбання в осіб, які не зареєстровані як платники податку, товарів/послуг та основних фондів, які частково використовуватимуться в оподатковуваних операціях, а частково — ні:
У разі якщо платником ПДВ придбано в осіб, не зареєстрованих як платники податку, товари/послуги та основні фонди, які частково використовуватимуться в оподатковуваних операціях, а частково — ні, то у такому випадку платником ПДВ графи 9, 11, 13 та 15 заповнюються відповідно до частки використання таких товарів/послуг та основних фондів в оподатковуваних та не в оподатковуваних операціях.
У графах 10, 12, 14 та 16 проставляються нулі.