Який порядок заповнення граф розділу І Реєстру на підставі
податкової накладної, яку складено за операціями з визнання умовного
постачання товарних залишків та/або основних фондів, що перебувають
в обліку платника податку на день анулювання його реєстрації
як платника ПДВ?
Особливості
заповнення деяких граф розділу I «Видані податкові накладні» Реєстру визначено
п. 9 Порядку № 1002.
При внесенні
до розділу І Реєстру податкової накладної, складеної
за операціями з визнання умовного постачання товарних залишків та/або
основних фондів, що перебувають в обліку платника податку
на день анулювання його реєстрації як платника ПДВ:
- у графі 1 записується порядковий номер
податкової накладної (порядковий номер податкової накладної відповідає
порядковому номеру запису в Реєстрі);
- у графі 2 — дата виписки податкової накладної;
- у графі 3 зазначається порядковий номер
податкової накладної, що відповідає номеру з графи 1;
- у графі 4 зазначається вид документа, а саме проставляється
позначення «ПН10»;
- у графі 5 зазначається назва платника податку — покупця,
що відповідає назві платника податку — продавця;
- у графі 6 зазначається індивідуальний
податковий номер платника податку — покупця, який є однаковим
з індивідуальним податковим номером платника податку — продавця;
- у графах 7, 8, 9 відображається інформація щодо оподаткування таких
товарів;
- у графах 10 — 12 проставляється позначка «0».