ПДВ

Відображення у Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних заяви зі скаргою на постачальника

Як заповнити покупцю — платнику ПДВ розділ II Реєстру виданих та отриманих податкових накладних у разі подання ним заяви зі скаргою на постачальника товарів/послуг, який не надав податкову накладну?


У разі відмови продавця товарів/послуг надати податкову накладну або порушення ним порядку її заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі покупець таких товарів/послуг згідно з п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України має право додати до податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період заяву зі скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг, або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.

Підпунктом 11.4 п. 11 Порядку, затвердженого наказом ДПА України від 24.12.2010 р. № 1002, передбачено, що у графі 5 розділу ІІ Реєстру зазначається вид документа з відповідними позначеннями, зокрема позначка «ЗП» зазначається у разі наявності заяви платника згідно з п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу.

Отже, платник податку, який до податкової декларації за звітний податковий період подає заяву зі скаргою на постачальника з метою включення сум ПДВ до складу податкового кредиту, у графі 5 розділу ІІ «Отримані податкові накладні» Реєстру робить позначку «ЗП», у графах 6, 7 зазначає реквізити постачальника (найменування, індивідуальний податковий номер), на якого таким платником подається скарга, а інші графи заповнюються ним без суттєвих особливостей.

«Гарячі лінії»

Дата: 28 листопада, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42