Податок на прибуток

Плата за придбання роялті

Діяльність підприємства підпадає під сферу дії Закону України від 21.12.93 р. № 3759-ХІІ «Про телебачення та радіомовлення». Чи має право підприємство суму коштів, сплачену за придбання права на використання телепрограм (роялті), у повному обсязі відносити на податкові витрати?


Відповідно до пп. 140.1.2 п. 140.1 ст. 140 Податкового кодексу до складу витрат платника податку на прибуток включаються витрати з нарахування роялті. Проте згідно з цим підпунктом до складу витрат платника цього податку не включаються нарахування роялті у звітному періоді на користь нерезидента (крім нарахувань на користь постійного представництва нерезидента, що підлягає оподаткуванню згідно з п. 160.8 ст. 160, нарахувань, що здійснюються суб’єктами господарювання у сфері телебачення і радіомовлення відповідно до Закону про телебачення і радіомовлення, та нарахувань за надання права на користування авторським, суміжним правом на кінематографічні фільми іноземного виробництва, музичні та літературні твори) в обсязі, що перевищує 4% доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (за вирахуванням податку на додану вартість та акцизного податку) за рік, що передує звітному, а також у випадках, якщо виконується будь-яка з умов, визначених в абзацах «а» — «г» пп. 1 пп. 140.1.2 п. 140.1 ст. 140 Податкового кодексу.

Отже, витрати платника податку на прибуток з нарахування роялті, що здійснюються суб’єктами господарювання у сфері телебачення і радіомовлення, враховуються при визначенні об’єкта оподаткування в повному обсязі, якщо таке нарахування роялті не підпадає під випадки, зазначені в абзацах «а» — «г» пп. 1 пп. 140.1.2 п. 140.1 ст. 140 Податкового кодексу.

«Гарячі лінії»

Дата: 14 березня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42