Статті

Флагман смаку в океані продуктів

Так у м. Луганську називають ТДВ «Луганський м’ясокомбінат», який уже понад 30 років веде під червоними вітрилами ТМ «Луганські делікатеси» Герой України генеральний директор Тетяна МОЛЧАНОВА.


Гордість міста

Сьогодні ТДВ «Луганський м’ясокомбінат» — успішне підприємство, яке задовольняє витончені смаки українців апетитною та свіжою продукцією, вміло поєднуючи традиційні рецептури ковбас і новітні досягнення науки, старанно доводячи якість своїх товарів до досконалості. Тому ТМ «Луганські делікатеси» по праву вважається гордістю міста.

Завдяки вмілому керівництву Тетяни Молчанової, яка очолює колектив м’ясокомбінату з 1981 р., підприємство входить до п’ятірки найбільших виробників ковбасних виробів і м’ясних напівфабрикатів України. Саме під її керівництвом на м’ясокомбінаті було запроваджено суворий контроль якості продукції, що виготовляється, згідно з ДСТУ ISO 9001:2008 і налагоджено систему управління безпекою харчових продуктів, засновану на принципах НАССР ДСТУ ISO 22000:2007, які забезпечують відповідність продукції не лише українським, а й міжнародним стандартам.

Головною метою роботи м’ясокомбінату є максимальне задоволення попиту, саме тому на підприємстві було створено відділ маркетингу, службу мерчандайзингу та власну фірмову торгівлю. Ще одним секретом успіху ТДВ «Луганський м’ясокомбінат» є робота на новітньому устаткуванні, привезеному з Австрії, Бельгії, Німеччини, Іспанії та Швейцарії, за допомогою якого товари виготовляються з охолодженої сировини власного виробництва й без ГМО.

Інтелектуальна логістика

Для того щоб іти в ногу з часом, на м’ясокомбінаті постійно поновлюють парк устаткування, впроваджують інноваційні технології та безупинно модернізують збутові стратегії.

«Найважливіша з таких стратегій, — розповідає Тетяна Молчанова, — це впровадження інтелектуальної логістичної WMS-системи, що передбачає точний автоматичний контроль складських запасів, керування товарними потоками й формування замовлень для торговельних підприємств. Ця новація має колосальне виробниче значення, оскільки мінімізує вплив людини на ланцюжок руху товару від виробника до споживача. Система WMS оперативно керує складськими вантажопотоками, забезпечує адресне розміщення товару, комплектацію замовлень і поповнення зон добору. Збої тут виключені, оскільки машина не помиляється».

Уся продукція маркується на вагах фірми Bizerba етикеткою зі штрих-кодом. Далі вироби упаковуються в ящики й по конвеєру відправляються на склад готової продукції. Звідти товар надходить до магазину у замовлених кількості та асортименті, без втрат якісних характеристик.

«Запорука нашого успіху в бізнесі та зростаючої популярності у тому, — продовжує керівник підприємства, — що ми працюємо на випередження: шлях до покупця високоякісної та смачної продукції, представленої під ексклюзивним брендом ТМ «Луганські делікатеси», дуже короткий. Крім того, ми прагнемо здійснювати діяльність, ґрунтуючись на європейських стандартах, які враховують не лише вигідність бізнесу, а і його безпеку для навколишнього середовища. 

Уже 75 років підприємство є прикладом для наслідування в галузі. Причому у вирішенні не лише виробничих, а й побутових питань. Далеко не скрізь опікуються про робітників (харчування, спецодяг, оздоровлення, фінансова підтримка) так, як тут. І це сприятливо впливає на продуктивність праці, моральний клімат у колективі, зміцнює в людях упевненість у завтрашньому дні.

«Гарячі лінії»

Дата: 14 березня, Четвер
Час проведення: з 14:00 до 16:00
Контактний номер: (044) 501-06-42